Sabah yine okula gitmek üzere yola çıktım yine o taş yani the meteoru gördüm siyah bir pantolon beyaz bir tshirt giymişti kasları fazlasıyla görünüyordu taş taş !!
Ona bakmadan yürümeye başladım birden bir el kolumdan tuttu ve
"Bi günaydın bile yok mu ?" Dedi ahh o taş çocuk
"Senin olduğunu yerde gün aydın olmuyor malesef "dedim ne bunu ben mi dedim ahh ahh ceren hanım kendini kucumseme
İfadesizdi ve yürümeye devam etti tabi bende yürümeye devam ettim sınıfta sirama oturdum daha 2 kişi vardı sinifta bilin bakalım kimler tabiki taş çocuk ve ben yaa allahım !!
"Naber küçük " dedi salak ya hemen kulakliklarimi takip şarkı açtım son sess
Taş çocuk yanıma oturdu ve kulakliklari kulağımdan çekti ve "sana bi soru sordum "
"Ya egon sana 2 beden büyük daha fazla konuşma " bi dakka bunu ben mi söyledim utandiginda sürati kızaran ofkelendihinde ağlayan helal bee !
"Bu arada ben eren "
"Bende ceren "
Ezgi geldi ve bize bakakaldi kikir gülmeye başladı eren hemen sıradan kalktı ve dışarı çıktı "ooo ceren kaynasmisiniz bakıyorum "
"Ne alakası var ya " gerçekten kaynastik OMG!!İki tenefus sonra bir kız sesi "cereğğğn "diye bağırdı arkama baktığımda gözlerime inanamadım ortaokul kankim cansu hemen ona sarildim "seni çok ozlemisim "
"Bendee"
" ceren yaa akşam bize gelse ne özlem godeririz he kirma Beni "
Tamam uyuz Tamam"
Oki gercekten cok ozlemistim gormeyeli plum cikisi ablama mesaj attim
Abla cansu bizim okulda Ben bugun onlarda kalicam Beni merak etmeTamam fistik;)
Cansularin evine dogru yururken bol bol ozlem giderdik eve gittigimizde kapi acildi aman allahim
BEN OLU
BEN SASKINBEN WEFAT
Karsimda eren duruyordu cansu "naber kuzii'
"İyi " dedi siritrak ve bana baktı
"Sen hiç başımdan ayrilmayacakmisin heryerde karşıma çıkıyorsun "
"Ben sanki senin karşına çıkmayı iple çekiyorum allahım ya "
İçeri girdik cansu bana şaşkın şaşkın bakıyordu "çeren bence biz bi odaya çıkalım he ne dersin " dedi imalı bir şekilde kesinlikle hesap vermem gerekiyor ya off salak ceren aptal ceren " ceren eren le nerden tanisiyorsunuz " cansuya olanları anlattım şok oldu daha sonra Bana kıyafet verdi ve aşağı indik eren koltuğa uzanmış telefonuna sırıtarak bakıyordu ayy çok tatlı ya cansu sessizleigi bozdu " hadi film seyredelim "
Eren "okey ama basltan anlaşalım ben öyle aşk filmleri falan izlemem ha "
"İyy hiç sevmem ki " dedim eren şaşkın bir biçimde bana bakıyordu şaşırdı tabii. Cansu " o zaman korku filmi açıyorum " tanam dedik film bitmek üzereyken uyuya kalmışım birden bir eli belinde hiddetik biri beni kucağına almıştı harika bir kokusu vardı kafamı kaldırdığımda beni kucaklayan kişinin eren olduğunu gördüm " hadi uyu prenses yarın okul var " dedi aman allahım bana prenses dedi bana!
Kafamı tamam dermiscesine sakladım ve başımı omzuna koydum huzur vericiydiMultimedyada eren var
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yeni hayat
Teen Fictionizmir den istanbula okul için gelen cevrenin hayatı değişir bazı zorluklarla karşılaşır