basarabilirim

77 2 0
                                    

Saat kaç oldu bilmiyorum ama bir türlü uykum gelmiyor yarın için çok heyecanlıyım yatakta bir kaç sefer döndükten sonra uyumusum sabah alarmimin sesiyle yataktan firladim sınava 2 saat var !
Hemen metrobuse bindim ablam nerde binip nerde inmem gerektiğini bana anlatmıştı ve sonunda kocaman İSTANBUL KOLEJİ yazısını gördüm kalbim güm güm atıyordu heyecandan bacaklarım titremis ve ellerim biz kesmişti içeri girip bir sıraya oturdum bir adi harika bi okul! Bir öğretmen geldi ve kağıtları dağıttı sınavdan çıkınca bir öğretmen yanıma geldi ve "sınav sonucun 30 dakikaya kadar çıkacak" dedi nasıl yani ne kadar çabuk !! 45 dakikalık bekleyişin sonucunda öğretmen tekrar geldi ve "müdürün odasına gitmeliyiz "dedi çok heyecanlandım acaba neden müdüre gidiyoruz ! Yoksa sinavimi kazandimm! İçeriye girdim müdürün odası çok güzeldi duvarlar bembeyaz di iki tane tablo vardı müdür ifadesizce bana baktı ve "tebrikler sınavını çok iyi bir puanla gecmissin yüzde seksen beş burs kazandın "dedi nasıl yani oleyyy " çok sevindim " diyebildim sadece "şimdi sana belgelerini vereceğim okula başlamak istiyorsan kartımi vereceğim buraya gelip kaydolursun"dedi odadan çıktım sevinçten ciglik atmak istiyordum hemen anlamın evine geri döndüm "anne kazandimm "diye bağırdım annem ifadesizdi "kızım o okula gitmek istiyor musun ? " gerçekten bunu hiç düşünmemiştim ama oyle bir okula gitmek istiyordum"evett! "Dedim annemden o zaman sseni kaydettirelim dedi okula kaydoldum !! Yeni bir hayat beni bekliyor !!

yeni hayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin