Sekushon ⁷

280 28 221
                                    

Fotoğrafı ben çektim.

"Bak, bir kelebek uçuyor gökyüzüne. Bak, kelebek nasıl da özgür gökyüzünde. Bak, kelebeğin kanatlarına bak. Şimdi bana bak, kalbime bak. Içimde öylece sıkışmış kelebeğe bak. Nasıl da senin için bir umut ile uçtuğuna bak. Bak, kelebeğe bak."

--------------------

Uyuyor muyum? Ne ara geldim ben buraya, yatağımdayım.

Kapı açıldı.

Hürkan: Uyanmışsın. Telefonun burada, al.

Ömer: Sende ne işi var?

Hürkan: Dün, düşürmüştün. Ben de aldım şimdi sana getirdim.

Hassiktir telefonumda kilit yoktu..

Ömer: Sağol.

Hürkan: Merak ediyorsan, bakmadım

Ömer: Merak etmedim, sorun yok.

Bildirim geldi elime alır almaz, Hürkan Merak etmiş gibi bakıyordu bana. Ne oldu anlamında bakış attığımda ise göz devirerek arkasını döndü ve birkaç adım attı.

Gelen bildirime baktım, Yunus muydu bu?

yuunus73: Selam :)

porcays: ???

yuunus73: Allah'ın selamını al putperest

porcays: Komik olduğunu mu sanıyorsun?

yuunus73: Umm hayıırr amaa bence senin için eğlenceli olmalı

porcays: Elinde ne var ne çektin ne istiyorsun para mı? Ün mü?

yuunus73: Ben seni istiyordum ama sen Hürkan'ı tercih ettin. Biliyor musun ondan acayip nefret ediyorum, kendini bir şey sanıyor. Her şeyi sadece ün için yapıyor ama bak ne dicem, Hürkan'dan nefret ediyorum ve o yüzden acı çekmesini istiyorum.

porcays: Ne ile tehdit edebilirsin :D? Görüntüleri paylaşmak ile mi WĞQPSNFUĞWOSNFKAW

yuunus73: Hürkan, o ünlü biri değil mi? Bunları paylaşırsam sosyal medyada direk tepki çekecektir. Hürkan'ın kariyerini bitirmek için yeterli bence ama ben bunun peşinde değilim ha eğer paylaşırsam bir şey kaybeder miyim hayır. Ben onun acı çekmesini istiyorum bu kadar. Bu görüntüleri paylaştığımı düşün, onu kaybedeceksin. Onun senin gözlerine nasıl da kin ve nefret ile baktığını göreceksin. Hem onun hayatını mahvedeceksin hem de kendi hayatını.

porcays: Sen nasıl bir şerefsizsin

yuunus73: Her şey intikam için

porcays: Ne intikamı?

yuunus73: Zamanı gelince söylerim belki ama şimdi olmaz aşkım ❤️

Her okuduğum satır, her okuduğum hece ve harf.. Beni öyle sinirlendiriyordu ki, beni öyle kahrediyordu ki. Hepsi benim aptallığım yüzündendi.

✌︎ 𝙆𝙚𝙡𝙚𝙗𝙚𝙠𝙡𝙚𝙧 ☀︎︎ (BxB) | Porgola (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin