ဂျင်"မင်း....မင်းကဂေးနေတာလား...."
ဂျောင်ကု"အင်းးငါကဂေးတစ်ယောက်....."
ဂျင်"အဲ့တာဆိုငါ့အိမ်က..အခုချက်ချင်းထွက်သွား...!!ဆိုပြီးဂျောင်ကုကိုအခန်းပြင်တွန်းထုတ်နေတဲ့ဂျင်...
ဂျောင်ကု"ဟေးဂျင်ရုတ်တရက်ကြီးဘာဖြစ်တာလဲ.."
ဂျင်"ငါဂေးတွေကိုမုန်းတယ်...ဂေးတွေကရွံဖို့ကောင်းတယ်အဲ့တာကြောင့်မင်းငါ့အိမ်ကထွက်သွား....!!!
ဂျောင်ကု"ငါကမင်းကိုဘာလုပ်နေလို့လဲ...ဂျင်....!!
ဂျင်"အခုမလုပ်ပေမဲ့နောက်ကျရင်လုပ်လာနိုင်တာဘဲ....!!
ဂျောင်ကု"အာ...မင်းကအလုပ်ခံရဖို့ မျှော်လင့်နေတာဘဲ..အဟွန်း...."
ခနဲ့ပြုံးလေးနဲ့ပြောလိုက်တဲ့ဂျောင်ကု....
ဂျင်"မင်း..မင်းကများ....အင့်ဟာ...!!
ဂျောင်ကုမျက်နှာကိုအရှိန်ပြင်းပြင်းနဲ့လာတဲ့ဂျင်ရဲ့လက်သီးနှစ်ဖက်ကိုချုပ်ကိုင်လိုက်ကာတံခါးရွက်နဲ့ဆွဲကပ်လိုက်တဲ့ဂျောင်ကု....အခုအခြေအနေဟာဆိုရင်ဂျောင်ကုနဲ့ဆော့ဂျင်ဟာအရမ်းကိုနီးကပ်လွန်းနေပြီးနှခေါင်းချင်းတောင်ထိလုမတတ်ဖြစ်နေပြီ....
ဂျင်"..အင့်....."
ဂျောင်ကု"မင်းကများငါ့ကိုထိုးတယ်ပေါ့...အဟွန်း..ထိုးမဲ့ထိုးငါကထိုးရမှာ..လက်နဲ့တော့မဟုတ်ဘူးပေါ့.....အဟက်...."
ဂျောင်ကုရဲ့စကားကိုကြားပြီးပြီးချင်းမျက်နှာကြီးနီရဲသွားတဲ့ဂျင်....ဘာကိုဆိုလိုလဲဆိုတာဂျင်သိတယ်လေ....
ဂျင်"မင်း...မင်း...နှာပူးကောင်..အယုတ်တမာကြီး...ရွံစရာကောင်...."
ဂျောင်ကု"ဘယ်လိုလုပ်မလဲ....ရွံ့စရာကောင်နဲ့မင်းလက်ထက်ရတော့မှာ....အဟွန်း...."ဆိုပြီးဂျင့်လက်ကိုပိုမိုတင်းကြပ်စွာကိုင်လိုက်တဲ့ဂျောင်ကု....
ဂျင်"အ့...အရူးကောင်....အဓိပ္ပာယ်မရှိတာတွေလာပြောနေတယ်....."
ဂျောင်ကု"မင်းစဥ်းစားကြည့်လေ...ယောက်ခမကြီးကတစ်စိမ်းတစ်ယောက်ကိုမင်းနဲ့ထားခဲ့မလားကျိန်းသေပေါက်မင်းနဲ့ပတ်သတ်တဲ့လူမဟုတ်လို့ဘဲလေ....."
YOU ARE READING
~ Jinkook Short Story~ (Complete)
Fanficအခုမှစရေးတာဖြစ်လို့အမှားပါရင်ခွင့်လွှတ်ပေးကြပါနော်