Tepkimiz yukarıda var<3
Aslında hepsini yapıcam ama ayrı ayrı çünkü hepsini aynı bölümde yapmayı istemiyorum
Tepkiler için teşekkürler Mcyt_Fan_Muffin bacıwm ☘
·͙*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥͙ ✩ *̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙‧͙ .·͙*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥͙ ✩ *̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙‧͙ .·͙*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥͙ ✩ *̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙‧͙ .·͙*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥͙ ✩ *̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙‧͙ .·͙*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥͙ ✩ *̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙‧͙ .·͙*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥͙ ✩ *̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙‧͙ .
Dream💚: bilmem sence ne zaman yapmalıyız?
George🍄: Y-Y/N..B-Ben bir katille aynı evdemiyim şimdi!..
Sapnap💥: ... Y/N bavulumu nereye koymuştun acaba?
BBH🥧🍪: Y/N.. Sen şimdi bir katilmisin!..
Tommy👱🏻♂️: LAN AMINA KOYUYUM NEDEN DOLABINDA BİR CESET VARDI!
Wilbur🎶: Şimdi Y/N.. Bana herşeyi anlat konuşarak halledebiliriz
Tubbo🐝: o-oh.. Şey Y/N ben çöpleri atmaya g-gitsem daha iyi o-olur..
Ranboo⚫⚪: Y/N.. Dolabından bir ceset mi düştü yoksa ben mi yanlış gördüm?..
Niki🐇: Y/N bak.. Her ne yaptın bilmiyorum ama polisi aramak daha mantıklı geliyor..
Fundy🦊: NANİ!!-
Philza🕊️: *onla zaten aynı evdesin nasıl olsa senin baban çünkü* Kızım/Oğlum... Anlat bana.. Kimi ne için öldürdün sen?
~✰♡New character♡✰~
Karl💅🏻: *o ceseti gördüğü gibi bayıldı*·͙*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥͙ ✩ *̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙‧͙ .·͙*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥͙ ✩ *̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙‧͙ .·͙*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥͙ ✩ *̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙‧͙ .·͙*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥͙ ✩ *̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙‧͙ .·͙*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥͙ ✩ *̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙‧͙ .·͙*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥͙ ✩ *̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙‧͙ .
İstek tepkilerinizi bana özelden yazarak veya buraya yazarak belirtebilirsiniz<3 ➸
Buarada dün telefonumu kırdığım için leptobumdan yazıcam bölümleri artık :"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴅʀᴇᴀᴍ ꜱᴍᴘ ᴛᴇᴘᴋɪ ♡☽❁
Random‿︵‿︵୨˚̣̣̣͙୧ - - ୨˚̣̣̣͙୧‿︵‿︵ Kısaca bir dream smp tepki kitabı yani.. İyi okumalar dilerim <3 30/10/2021