"-71"

720 24 10
                                    

Niyet ettim tepki yapmaya 🧕🤲🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Niyet ettim tepki yapmaya 🧕🤲🏻

Buarada tepki için teşekkür ederim  loveadelia muck <33

Bölümü beğenmezseniz anlarım çünkü üzücü şeyler yazmakta iyi değilim-

Neyse sizi fazla bekletmeden bölüme geçelim <3

Buarada bölümde uzun süre yoğunbakımda olduğunuzu düşününüz..

·͙*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥͙ ✩ *̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙‧͙ .·͙*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥͙ ✩ *̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙‧͙ .·͙*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥͙ ✩ *̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙‧͙ .·͙*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥͙ ✩ *̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙‧͙ .·͙*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥͙ ✩ *̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙‧͙ .·͙*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥͙ ✩ *̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙‧͙ .

Dream💚: sana sevdiğin çiçeklerden getirdim Y/N umarım beğenirsin..

George🍄: seni çok özledim Y/N keşke biran önce iyileşen! :c

Sapnap💥: benim güzel/yakışıklı bebeğim seni çok özledim ama merak etme sen uyanana kadar her zaman burada olacağım..

BBH🍪🥧: seni gerçekten çok özledim Y/N keşke iyileşsen ve senle eskisi gibi kek yapabilsek :c

Tommy👱🏻‍♂️: Her ne kadar senden nefret etsemde özledim seni Y/N keşke biran önce iyileşebilsen.. Söz veriyorum seni gıcık edip sürekli bağırmayacağım..

Wilbur🎶: Senin için yeni bir şarkı daha yazdım Y/N.. Uyandığın zaman hem sana yazdığım şarkımı hemde diğer yeni çıkardığım şarkılarımı sana dinleteceğim..

Tubbo🐝: seni çok özledim Y/N hattaha arılarım bile seni özledi :c

Ranboo⚫⚪: *aklıma birşey gelmedi lütfen beni dövmeyin-*

Niki🐇: Y/N senin için çiçekten bir taç ve birkaç tane bileklik yaptım.. Yoğunbakımdan çıktığın zaman sana hediyelerini vereceğim.. Üstelik seni çok özledim :c

Fundy🦊: Y/N seninle izleyebileceğimiz yeni animeler buldum ama izlemek için seni bekliyorum.. Umarım en kısa zamanda iyileşirsin..

Philza🕊️: Kızım/Oğlum seni kardeşlerin ile bekliyorum.. Ailen olarak bizim seni hep bekleyeceğimizi unutmamanı istiyorum..

Karl💅🏻: senin için yeni ojeler aldım Y/N.. Keşke biran önce uyansan..

Technoblade🐷👑: bak Y/N.. Sana biraz soğuk davranıyor olabilirim ama inan bana seni ben bile özledim.. Uzun lafın kısası.. Umarım biran önce iyileşirsin..

Corpse🖤: *Techno'ya bak*

Eret👑: Yeni elbiseler aldım Y/N keşke uyansan ve sanada gösterebilsem..

Quackity🧢: *bu bağıra bağıra konuşup ağladığı için hemşireler bunu odadan çıkardı*

Minx😈: bebeğim keşke biran önce uyansan.. Seninle yeniden dedikodu yapmak ve takılmak için sabırsızlanıyorum..

·͙*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥͙ ✩ *̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙‧͙ .·͙*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥͙ ✩ *̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙‧͙ .·͙*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥͙ ✩ *̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙‧͙ .·͙*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥͙ ✩ *̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙‧͙ .·͙*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥͙ ✩ *̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙‧͙ .·͙*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥͙ ✩ *̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙‧͙ .

İstek tepkilerinizi buraya yazabilirsiniz muck muck muck <3 ➵

Umarım bölümü beğenmişsinizdir diğer bölümde görüşmek üzere imanlı kardeşlerim 🧕🤲🏻

ᴅʀᴇᴀᴍ ꜱᴍᴘ ᴛᴇᴘᴋɪ ♡☽❁ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin