Sevgilim....
Seni ne kadar özlediğimi bir bilsen. Bakışını, sesini, kokunu, gözlerini....
Çok özledim be. O kadar özledim ki. Anılarımız gözümün önünde.
Sen şuan başkasıyla gülebiliyorsun. O kızla mutlusun. Ama ben sensiz yapamıyorum. Olmuyo, yoruldum. Ağlamaktan hissizleştim. Psikolojim iyi değil yemin ederim sana.İbrahim biz çok güzeldik... o kadar güzeldik ki, benim canım acıyo çok acıyo hemde. Sensiz mahvolmuş bi haldeyim görmüyosun beni. Seni deli gibi seven bir kadın var ve sen bu kadını çok üzdün. Çok hemde.
Ben seni unutamıyorum. Defalarca denedim. Başkasına aşık olmak istedim, denedim... Berkan'a aşık oldum sandım. Değilim İbrahim. Ben seni aşamadım, aşamıyorum. Olmuyo. Lanet olsun olmuyo. Bi şarkı dinliyorum, gözümün önüne direkt sen geliyorsun nefes alamıyorum, boğuluyorum.
Ama biliyomusun. Bi gün geri dönmek istediğinde herşey çok geç olucak. Hemde çok geç. Seni ne kadar güzel sevdiğimi anladığın zaman senin için herşey çok geç olucak. Son bi kaç gündür psikolojik sağlığım hiç iyiye gitmiyor ve ölmekten başka düşündüğüm hiçbir şey yok. Ben daha 15 yaşında gencecik bir kızken, ölmekten başka hiçbir şeyi düşünemiyorsam sonum hiç iyi değil demektir :)). Belli zaten.
Belki sana bu yazdıklarımı veremiycem. Ya Allah canımı almış olucak ya da ben intihar etmiş olucam. Ama Tuana sana atıcak bu yazdıklarımı ve sen bunları okuduğunda çok pişman olucaksın. Hemde çok.
Bir genç kızın kimseye anlatamayıp içinde susturamadığı çığlıkları bu yazdıklarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgilim...
ChickLitBir genç kızın kimseye anlatamayıp, içinde susturamadığı çığlıkları....