♧Capitolul 2♧

21 4 0
                                    

Mirosul care acum cateva minute ma intoxica,devine din ce in ce mai slab pana cand simt cum sunt lasata jos,apoi silueta pleaca luând-usi mirosul cu el........Ma trezesc peste cateva ore,buimacită de tot ce sa intamplat si cu o foame care imi "rodea" stomacul.Decid sa ma schimb pentru a merge la prieteni mei,dar salvarea vietii mele imi sare in ochii,văzănd o caserola cu mancare de la prânz pe care era lipit un sticky-note pe care era scris "Delicii pentru frumoasa adormita din trenul spre școala. d.m"
Nu mai aștept,incep sa mananc de ai impresia ca nu am mâncat de 2 ani..........
In drum spre Pensy,fiind pe coridorul rece al scolii care parea mult prea pustiu,simt o respirație caldă pe gat,care apoi ma trage de mana si sunt trantita de peretele cu piatra rece...........
-Las-o impace,Diggory!Se aude o voce cunoascuta,care s-a dovedit a fi Zabinni..
Imi simt mâinile dezlegate din stramtoarea,apoi o privire prea PERVERSA din partea lui Diggory,raman  blocata fiind dezgustată dar strigatul de a venii din partea lui Blaise.
-Mersi!îi spun eu incercand sa imi controlez respiratia...
-Mergem la Draco,acum!spune zabinii apoi se uita incruntat la mine...
Am ales sa nu intreb deoarece stiam ca Zabinni era Bff cu Draco,dar faptul ca mergem la Draco acum,dupa intamplarea cu diggory ma neliștește teribil......
*Draco pov*
Stateam la birou,si imi faceam temele pentru ora cu Snape,cand o bataie in usa rasuna in toata camera...merg sa deschid si mare mi-a fost mirarea cand in vad pe Zabinni si apoi pe Bucky care statea umar in umar cu el.....nu apuc sa spun ceva ca blaise intra in camera nervos,facand semn spre Bucky sa intre si ea......
-Da,intrati!(spun eu pe un tot arogant)
Nu apuca nici unul dintre ei sa spuna ceva ca obeserv cum incheieturile celei mai bune prietene ale mele sunt rosii ca niste rodii foarte coapte......










VA URMA!SPER SA VA PLACA )))

♡o floare de nu ma uita ♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum