*Bucky pov*
Ma ridic din pat cu intrebarea asta care ma macina unde sunt Blaise si Draco,intamplarea face ca se aud niste tropaituri pe hol ca si cum cineva ar alerga apoi se opresc dintr-o data si aud o bataie in usa,cu-chiu-cu-vai deschid usa si MARE mi-a fost mirarea sa il vad pe Draco in fata usi,apoi pe Blaise care alerga undeva mai departe spre camera lui Pensy......
D-Neata,soare......
R-ce dumnez- ati facut?
Ma uit mai bine la Draco si vad cu buza lui de jos era sparta,cu o mica pata de sange pe ea....
R-Te rog din tot sufletu sa nu fi facut ce cred eu.......
D-Pai ce crezi tu ca am facut?
R-Diggory+bataie de la voi =Diggory ranit....
D-pfuuuu.....ranit e putin spus,dar totusi Bingo,ai gicit!.......
R-Esti nebun,deci vb la modul cel mai serios esti nebun......
D-Da stiu am mai auzit...
R-Treci aici!
D-Bine sefa.....
*Draco pov*
In timp ce ii povesteam lui Bucky(Rebe) ce am facut o vad cu scotocesete cv prin dulap,pana scoate o cutie alba,se aseaza pe pat o deschide si imi spune sa merg.....era o cutie cu plasturi si cv potiuni pentru rani.....o vad cum cu o discheta si cv potiune verde spre mov,imi atinge ranile,presupun ca le curata,era atentă,cu ochii ei mici si negri si cu parul dupa urechii zici ca era un mic-mare ingeras care avea grija de mine.......cv imi tot rasuna in cap.....oare imi place de cea mai buna prietena a mea?......daca simte la fel?.....sau daca nu?.......nu mai stau pe ganduri ma uit in ochii ei,apoi facem contact vizual...........
R-ce te uiti asa la mine?spune cu un mic zambet pe care îl adoram din tot sufletu....
R-aloo,pamantul catre Malfoy......
Ma uit in ochii ei,ma apropii de ea si o sarut....nu pot sa cred......chiar am facut asta.....daca ma uraște?......Va urma :)
<33
CITEȘTI
♡o floare de nu ma uita ♡
Teen FictionBuna sunt Becca Snape,am 14 ani si urmeaza sa merg in al doilea meu an la Hogwarts,cu prietenul meu cel mai bun Draco M.,si acum intrebarea intrebatoare e ♡IMI PLACE DE EL?♡ ....