♧Capitolul 5♧

18 3 3
                                    

*Rebe Pov*
Ma uit la Draco care avea niste ochii plini de iubire cu care se uita la mine,apoi ii simt buzele calde peste ale mele,stam asa cateva secunde apoi despartim sarutul si ne uitam unul la altul.....
D-Uite Bucky,imi place de tine de cand ne-am cunoscut,deasta te apar de fiecare data,deasta sunt langa tine 24/7 si deasta am facut asta pentru ca Te iubesc!
R-Draco,s-..........
Nu mai apuc sa spun nimic ca o bubuitura deschide usa care se tranteste de perete,si acolo apare Mery......(Mery e cea mai buna prietena a mea,care statea in Deadlly Hallows inainte ca eu si tata sa ne mutam de acolo,dupa atacul lui Voldy asupra parintilor lui Harry,nu am mai vorbit cu ea de cand m-am mutat de acolo,si chiar dupa ce ne-am mutat m-am intalnit cu Draco si a devenit cel mai bun prieten al meu,pe de-o parte am considerat ca nu trebuia sa ii povestesc despre Mery,adica tineam foarte mult la ea si dupa ce ne-am mutat nu am pastrat legatura cu ea dar acum ca o vad pe usa ma trec niste fiori pe care nu îi mai avusem imi era teama sa nu il pierd pe Draco si imi era teama ca Mery ar putea strica tot,ramane de vazut....)
Merry-Olla Cicita!
R-Hey,Merry!
*Draco pov*
Vad o fata cu par lung si cret,de o inaltime medie cu ochelari care intra pe usa de parca a trait intr-un cort toata viata care aparent nu stie sa bata la usa,dar nu asta ma macina acum era un singur lucru......CE VOIA SA ZICA BUCKY.....si acum ca ma gandesc mai bine,de unde se cunosc ele 2 adica pot sa jur ca am auzit-o pe Rebe spunand-ui numele....Mari,sau habarnam cum......
D-va cunoasteti?
R-Nu!
M-Da!
O rog pe fata asta sa plece din camera si o vad pe Rebe cum tremura toata si avea o frica de neimaginat......
D-Reb?
R-Hmm?
D-O cunoasti pe fata asta?
R-Da,adica nu,defapt da,sau nu....
D-o cunosti da sau nu?
R-da....
D-dece esti asa speriata de ea?Ti-a facut ceva rau.....Scorpia......
R-nu doamne fereste,ea e......












Ramane de vazut cum ramane cu cei 2 porumbei....Oare afla Draco cine e Mery?.......Oare Draco Si Bucky raman prieteni?.......
*Pentru cei ce nu inteleg Rebe/Reb/Rebeca e tot Bucky doar ca in alte nickmane-uri*

♡o floare de nu ma uita ♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum