Derdin ne acaba ??

233 8 0
                                    

Hey hey benim gözümü açmamam lazımdı hadi ama şaka değil mi bunlar benim ölmem lazımdı. Salak doktorun biri gözüme ışık tutuyor. Diğeri beni duyuyor musun diyo he he duyuyom seni peki eben küfürlerimi duyuyo mu ?? Anlaşılan ölmeyi bile becerememiştim.Cok güzel yine devam edicek çileler abi bırakın da ölelim ya !!
- merhaba ben doktor Vural iyimisiniz?
Kafa sallamakla yetindim.Bide onla uğraşamazdım.
- pekala cok şanslısınız.Arkadaşınız Yada sevgiliniz bilmiyorum ama o olmasa ölmüştünüz dedi.
+kim o ?? buraya gelsin !
- üzgünüm yoğun bakıma giremez yasak ama anlaşılan size cok değer veriyor.Siz bir haftadır uyutmak zorunda kaldık cok tehlikeli ilaçlar içmişsiniz o beyfendi hiç gitmedi hep burdaydı diyip diğer hastaların başına gitti . kim lan o niye engel oluyosun ya ama sıkıntı yok burdan çıkayım bidaha yapıcam yaşamak istemiyorum ya başkada şansım yok zaten . Ben bunları düşünürken sanki bir haftadır uyuyan ebem yine uyuya kalmışım . Bir zaman sonra bir ses işittim tanımıyodum ama etkiliyici bir sesi vardı . Benle uğraşmasın diye Uyuyo numarası yaptım .
- acaba derdin ne küçük baş belası . Uyan artık cok uyudun merak ediyorum da senin gibi masum birinin nasıl ölüme itecek kadar büyük derdi olabilir . Noldu da ölmek istedin güzelim . onu koruyamadım ama seni ko-
+ lütfen beyfendi yasak girmeniz çıkın burdan diğer hastaları tehlikeye sokuyorsunuz. dedi bir cılız ses
- off yetti be tamam çıkıyorum ne iğrenç bir sesin var Yeterki sus ya sonsuza kadar . 2 dakika girdim diye de ölmezler salak şey
Arkamı döndüğümde burnundan soluyan bir hemşire vardı .
+ Sevgiline söyle düzgün konuşmayı öğrensin . Madem seni cok seviyor intihar etmene izin Yada sebep olmasaydı dedi .
- siktir lan burdan sen kimsin sikerim seni adam ol benim hakkımda konuşamazsın dedim
+ öyle mi diyip yanıma geldi sol kolumda damar yolu vardı . Ona baskı uyguladı . Adi sürtük şuan kolum cok kötü ağrıyordu kan akmaya başlayınca dayanamayıp kıza tekme attım kız yere düşünce içeri biri girdi .
- bir rahat dur baş belası ya diyip göz kırptı .
+ sende kimsin lan diye bağırdım .
- Kahramanınım güzelim dedi
- sen sen niye karışıyorsun ya sanane belki ölmek istedim olum işin yok mu senin niye bulaşıyorsun dedim .
+ bilmem canım istedi olamaz mı diyip yanıma yaklaşmaya başladı bay ukala .

Ilk kitabım inşallah beğenirsiniz
❤️❤️❤️

_KÜÇÜK BAŞ BELASI_Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin