Unutma ben senin başının belasıyım...

157 7 0
                                    

İdilin ağzından

Yeter ya bıktım bu yasinden olum işin yok mu senin ? Birde bana hakaret ediyor . Çokda umrumdaydı . Hayatımı , herşeyi bitiren insan gelip de bana hakaret etmesi sıkıcı oluyo .
- eee İdil naber rahat mısın elin kolun bağlıyken sevgili yapmışsın diyip yanıma geldi . Ona bakmıyordum midemi bulandırıyordu çünkü .Tokat atıp yüzüme bak küçük hanım dedi . Yüzüne bakınca " aferin " diyip devam etti . Kim o çocuk benden ayrıldıktan sonra başkasını hemen bulmuşsun . gelsin de alsın elimden sıkıyorsa görelim aşık olduğun herifi . dedi
+ unutma biz ayrıldık tamı tamına 2,5 yıl oluyor Yasin
- unutmam o 2,5 yılı ama sende şunu unutma sen benimsin .
O sırada telefonu telefonu çaldı . Bak kim arıyor diye telefonu yüzüme tuttuğunda sinir hücrelerim beynime ulaştı . Kardeşim diyip sırtımdan vuran pislik "ALMİRA" . Yasinin suratına öfkeyle bakınca güldü . Bu dostluk gözümü yaşartıyo diyip açtı telefonu bana bakarak işgence ekibi gelsin artık almiracım diyip kapattı . Teallahım ya onu kıskancağımı sanıyordu gülünç bir durum . sakın hepsi bir anda gelmesin eskiden arkadaşım olup şimdiki düşmanlarım . Yasin koluma zorla iğne yapmıştı direnememiştim. Belki yapamadığım işi hallederlerdi . iğneden sonrası karanlıktı zaten . Birinin tokadıyla uyandım ama gözümü açmadım ama yüzüme su atınca uyanmak zorunda kaldım . Haydı ama ya karşımda gizem , alara , ada ve almira 4'lüsü vardı . Haa birde tam karşımda pişmiş kelle gibi sırıtarak oturan Yasin vardı .
- eee İdil beni öZlemişsin duyduğuma göre geldim duyunca dedi almira .
+ sorma ya hayatımda sizin gibi gereksizleri atınca sıkıldım dedim adaya öz kardeşime bakarak . Öz kardeşim bile bana sırtını dönmüştü . almiranın sözüne inanıp onun yanına gitmişti .
-Yasin başlıyor muyuz dedi gizem .
+ başlayın hadi .Rahatla almira bu fırsat birdaha eline geçmez diyip güldüm . onu sinirlendirmem lazımdı . " Yasin biz ayrıldık neden almirayla sevgili olmuyorsun " dedim
- kes sesini diyip karnıma bir yumruk attı . Kızlar hadi geçmişi ödetelim şu haine diyip çantasından bıçağını çıkardı . Hmm bence yüzüne bir çizik eklemeliyiz ha alara sence
+ hahhaaha aynen bencede diye bıçağı yüzümde gezdirdi .
Yasin araya girip " yavaş olun kızlar " dedi . bence önce biraz pataklayın bende izliyeyim beni bırakıp giden kızı diyip güldü . 4'ü birden bana vuruyordu canım acımıyordu tamam biraz . Ben gülünce hırslanıyordu . O sırada kapı açıldı . Ömür , Özge ve tanımadığım çocuk .
-bırakın lan kızı diye bağırdı Özge . Ömürde
+ Yasin sen olmalısın karı gibi oturucağına gel benle uğraş beş belası iyi misin ? Dedi .
- iyiyim ya elimi açıp anca dövebiliyorlar . 1 saattir bir işi yapamadılar diyip göz kırptım .
+ elbet öcümüzü alçaz baş belası dedi .
Ömür kahramanım , onu yarı yolda bırakmama karşın yine kurtarmıştı beni " Yasin bey korktunuz mu yoksa gel lan it gel de hırsımı çıkarayım senden benim olana nasıl dokunursun şerefsiz Gücün ona mı yetiyor !!! Diyip onun yanına gitti .

1 saat sonra

Gizem , ada , alara , almira ve Yasin sandelyeye bağlıydı . Ben bir köşede yorgun gözlerle onu izliyordum . Ömür yanıma gelip " iyi misin " dedi . Ondan destek alarak kalkıp kızların yanına gittim .
- tıpkı eski günlerdeki gibi değil mi kızlar beni hep ummadığım zamanlarda sırtımdan vurdunuz . Elime bıçağı alıp devam ettim . Sen gizem beni biraz dinledin mi ? Ben Şenin nasıl polise şikayet edeyim .
Ha sen alara ben seni neden sevgiline , sevdiğin adama eski sırlarını atayım . Yada sen ada beni biraz olsun dinledin mi öz kardeşim derken ağlamaya başladım . Yada sen almira yasini sevdiğini ben nerden bileyim söyledin mi ? Söylesen çıkarmıydım öğrendiğimde ayrıldım ama Yasin bırakmadı beni bela oldu ama senin için umursamadım Tehtit ettiğine bile . Şimdi size bay bay eski dostlarım şimdiki düşmanlarım ben sizin gibi değilim hadi eyvallah diyip ipleri bıçakla kestim . Özgeyle sarılarak yürürken arkadan ömürün sesini duydum .
+ sakın benim olana dokunma canını yakarım bu ilk ve son uyarım bi-
- hadi ömür uyumak istiyorum .
Yanıma gelip sarıldı . tökezliyince kuçağına aldı.
+ yaaa indir beni ömür dedim
- Bir rahat dur baş belası ya daha bana hesap verceksin ben sana gitme diyince neden inadına gidiyorsan sanki dedi
+ unutma ben senin başının belasıyım der demez bayıldım gözlerimi birtirlü açamadım .

Ömürün ağzından

Yasin arkada bağırdı. " benim değilse kimsenin olamaz birazdan ölür yetişemezsin hastaneye Kahraman "
Onla sonra hesaplaşcaktım . koştum yetiştirecektektim onu . Hayır ölmemezdi onu yine kuruyacaktım uyan baş belası . Gözyaşım dudağına damlarında gülümsedi . Direniyordu
DAYAN GÜZELIM DAYAN

BÖLÜM SONU
Işler karıştı . oyuncuları ilerliyon bölümlerde daha iyi anlıyacaksınız
Bakalım ömür kurtaracak mı yoksa Yasin mi kazanacak ??

_KÜÇÜK BAŞ BELASI_Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin