Offf be baş belası !!!

167 8 0
                                    

Ömürün ağzından

Lanet olsun nasıl inandıysam ! Ah be ufaklık Nerdesin niye kaçıyorsun ?? Seni bir elime geçirsem mahvedecem anlaşılan sana cok yüz verdik İdil hanım . Sana iyi davranınca ne olduğunu gördük . Dersimi aldım

İdilin ağzından

Kaçmıştım ama aklımda hala o vardı . acaba cok kızdı mı ?? Oda soru mu tabikide . Belki umursamamıştır yani ben kimim ki niye umursasın iyi olayım diye iyi davranıyordur. Şu sahilin verdiği huzuru şuana kadar kimse veremedi . O dalgaların kayaya çarptığındaki ses eşsizdi . Hastaneden çıkıp direk sahile yürüdüm rahatlamaya ihtiyacım vardı . gözlerimi kapatıp herşeyi hissetmeye caliştım . Gözlerimi açtığımda yanımdan yaşlı bir çift el ele geçiyordu . o anda kafama dank etti . Ben nasıl unuturum onu ya of nerde benim kafam ya .

- şey amca benim şarjım bitti de telefonunuzdan annemi arayabilir miyim ?? Merak etmesin . dedim lanet olsun yaşlı insanlara bile yalan söylüyordum .
+ al yavrucum diyip telefonu uzattı .
Hemen numarayı tuşlayıp özgeyi aradım . yaşlı çifter biraz uzaklaştım.
-Alo Özge benim İdil çabuk hastanenin Ordaki sahile gel çabuk ol diyip yüzüne kapattım . Amcaya telefonunu verip teşekkür ettim . çimenliklere uzanıp özgeyi bu dünyadaki tek değer verdiğim kişiyi beklemeye başladım .
O özlediğim ses ama bir o kadar da kötü olan sesi duyduğumda yüzümü buruşturdum.

- Nerdesin kızım sen ?? Niye ulaşamıyoruz sana amcamlar delirdi . çabuk eve gidelim . dedi
+ ben o eve gitmem Özge uğraşma Boşuna . Amcamda umrumda değil !!
Dedim . Ne olduysa herşeyi bir bir Özge ye anlattım . Ömür ile olan yerleri duyunca gözleri fal taşı gibi açıldı .Herşey bittiğinde ise

- O - H - A çüşşş lo neler olmuş öyle . Hem sen beni bırakıp nereye gidiyon . kırıldım sana amele ( gizemimin lafı ) diyip kafama sertçe vurdu
+ bir vurma ya . hayatım cok mu normal sanki herşey kötü olunca sen gözükmüyosun dengesiz . Salla ya bay ukala sayesinde yapamadım zaten .
- ulan ya iyi yapmış salak ya öldeydin .
+ amacım o zaten özge'mm dedim .
İşte şimdi lanet olsun ya amcamın adamları çevreme dizildi . tamı tamına 12 kişi vay canına gözlerimi yaşarttın be amca . " Küçük hanım Tuna beyin kesin emri var eve götürmemiz lazım sizi lütfen zorluk çıkarmayın " dedi en kaba sesiyle simsiyah giyinip amcam olcak o adamın sözüne bakan pis köpek .
- git söyle o Tuna mıdır nedir gelmiyo hiçbiyere İdil diye bağırdı Özge . Tuhaf bir kızdı aynı benim gibi sorunluydu .
" Özge hanım sizde babanızın talimatıyla eve bırakılacaksınız " dedi başka bir köpek .
+ Özge hadi sen git ben bakarım başımın çağresine öptüm bay dedim . Özge uzaklaşana kadar sakince bekledim onu tehlikeye sokmazdım . Onun gittiğine emin olduğumda da ise adamlara kafa tuttum biraz kaçtım ama benim ağzıma bir pamuk koklatınca bende herşey karanlık . Uyandığımda bir depoda sandalyeye bağlıydım. amcam niye böyle birşey yapsın ki ?? Yüzüme su atılında kafamı kaldırdım . Başka kim olabilirdi ki zaten YASIN .
- hele şükür uyanabildin küçük hanım . Hastanedeki o cocuk kimdi ??
Sadece sustum . ismini verirsem ömürü tehlikeye atardım o yüzden sadece yüzüne tiskinerek baktım .
- Söylesene lan kimdi diyorum sana yoksa küçük fahişemiz annesinin ölümünden sonra yeni biri mi ha diyip sertçe tokat attı . Anlaşılan amcam olcak adam Yasin belasıyla anlaşma yapmış.

Özgenin ağzından

Nasıl olur baba ? Sen adam yollamadıysan offf lanet olsun diyip odama koştum . Telefonu aldığım gibi denizi aradım . kesinlikle bu işte yasinin parmağı vardı .
- Alo deniz çabuk yardım et ! İdili kaçırdılar lütfen dedim
+ off be kızım . yok kaçırma falan Yasinin biraz işi var onunla . biriyle mi ne görmüş delirdi . Onun hesabını sorar . bırak ya bize gelsene güzelim bayadır görüşümiyoruz sevgilim dedi .
- hiç görüşmeyelim deniz bitti diyip telefonu yüzüne kapattım . hastane kesinlikle oraya gidip ömürü bulmam lazım . hızlıca motora atlayıp hastaneye sürdüm . Sonunda idilin doktorundan ömürün telefonu buldum . Dayan be İdil kurtarıcaz seni azcık daha güzelim
• • •
Ömürün ağzından

Hastaneden çıkıp eve dönmüştüm . Hızlıca duş alıp yatağa yattım . O anda telefonum çalmaya başladı . Tanımadığım bir numaraydı cevaplaya basıp " efendim " dedim . ağlamaklı bir kız sesi
- ömür yetiş !! Idilin arkadasıyım ben kaçırdı onu lütfen yetiş ona kötü birşey yapmadan

Off be baş belası ...
Niye söz dinlemiyon . Sonunda sinirimi atıcak bir Aktivite buldum . Inşallah Yasin misin nesin dayanıklısındır .elimde ölmeni istemem doğrusu .

Bölüm sonu ❤️❤️

_KÜÇÜK BAŞ BELASI_Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin