Maceraya devam...
İşte yeni bölüm ❤️❤️❤️Yanıma gelip durdu . gözlerime bakıyordu . sonunda cidden sıkıldım aslında birinin gözlerinin içine bakması rahatsız ediciydi .
- amacın ne ya senin dedim . Önce güldü sonra kolumdan kan aktığını görünce yüzüme baktı . Endişe vardı gözlerinde
+ noldu koluna senin . Sakın yaptım deme bana
- hemşire neden yerde sanıyosun !!
+ hay eb- töbe töbe ya dua etsin kız yoksa elimde kalırdı . Lanet olsun bu kan niye durmuyo ya !! Lan burda doktor hemşire yok mu ? Gelin lan buraya !!!
- of yeter başımı ağrıttın sus bi ya bişey yok keşke olsa ama
+ SAKIN O CÜMLEYI TAMAMLAMA İDİL diyip camdan dışarı baktı . Sonunda doktor gelince
+ Bu ne rezillik siz hastalarınıza böyle mi davranıyorsunuz sizi şikayet edicem ağır ödüyeceksiniz bunu diyip yanıma geldi . iyi misin baş belası cok canım yanıyor mu ? Kanın hala aktığını görünce durdurun şu kanı diye kükredi doktora .
Doktor zaten mahcuptu . hemşirenin yaptıkları eğer duyulsaydı hastanenin ismi kötü anılırdı .+sakin olun beyfendi , özür dileriz . Hemşire işinde de gerekeni yapıcaz diyip kanı durdurdular . cidden cok canım acımıştı . o kızı bi elime geçirsem benim yerimde yoğum bakımda yatardı . Kızı düşünürken aklıma yine kahramanım , bana baş belası diyip kendisi asıl benim başıma bela olan bay ukala geldi ama beni güldürüyordu . hastanede kaldığım sürece bir dakika yanımdan ayrılmadı .
• • •
Normal odaya alınmıştım . Yarın çıkacaktım . Şuan daha adını bile bilmediğim ama beni kurtarıp umursayan kişi BAY UKALA öle diyordum . Beni arada güldürüp arada da sinir edip SINIR ETMEK HOŞUMA GIDIYOR demesi ııı sinir bozucu . En son film izliyorduk . Film bittiğinde yeni farketmiştim . omzumda uyuya kalmıştı . Onu tanımıyordum ama tek bildiğim şey var tanıdığım insanlardan daha fazla zarar veremez !
- ufaklık yeter beni izlediğin biliyorum yakışıklıyım da uykusuz kalmanı istemem . Yarın yorucu birğün olacak . Hastaneden çıkıp yola çıkacaz . Alnımı öpüp " Dinlen hastalanmanı , yorgun düşmeni istemem güzelim " dedi .
+ Yok artık . Herkes kendi yoluna senle bir yere geldiğim gittiğim yok . benide öpüp güzelim gibi şeyler deme ! Dedim . Bir çırpıda
- Çok konuşuyorsun ufaklık sana geliyor musun ? Diye sormadım farkındaysan gidiyoruz dedim . SENI BUNDAN SONRA ASLA BIRAKMAM bunu kafana soksan iyi olur . Ya istiyerek kendin gelirsin Yada zorla seçim senin . dedi . Off sinir oluyorum benim yerime karar verince .+ Cok beklersin . Sen kimsin de senle bir yere geleyim . SENI BİRDAHA GÖRMEK ISTEMIYORUM !!! Sende bunu kafa sok .
- O zaman zorla . Ha ben ömür kimsin diyip durma . Bundan sonra kafanı her çevirdiğinde , gözünü bile kırptığında beni göreceksin ! Şimdi sarıl ve uyu cok bile konuştuk diyip sardı kollarını bana . Ama beni tanımıyordu bir yolunu bulup kaçarım ben . Sonrada yarım kalan işimi tamamlamam gerekiyordu . YAŞAMAK İSTEMİYORUM aynı acıları yaşamak istemiyorum tek istediğim şey annemin yanına gitmek niye herkes engel oluyorsa . Gözlerimi araladığımda saatin 7 olduğunu fark ettim . Bay ukala uyanmadan gitmem lazımdı . Ne gerek var ya boyle sarılmaya , ben nasıl tüm gece böle uyudum orası ilginç zaten . Biraz kıpırdanınca
- Nereye baş belası .
+ Tuvalete de gitmek için de mi senden izin Alcam . Bırak da gideyim .
- Hadi gidelim diyince vurdum bitane
+ sen uyanamadın galiba pis sapık .
- off tamam be diyip burnumu öptü . Çabuk gel .
+ oldu paşam başka emrin . Diyince elimden tutup yatağa yanına çekip geri eski sarılır duruma geldik .
+ beni birdaha öpme ömür . diyince kafasını hayır anlamında iki yana çevirdi . Bu duruma karşılık bende gözlerimi devirdim . Birden kolları daha fazla sıktı beni . Sanki yılana sarılmış ahtopat gibi . Bendeki bu sabah kafası kimsede yok ahtopat yılana niye sarılsın tübe tübe allahım sen affet sabah sabah- hoşuna gitti galiba sarılmam . diyip göz kırptı .
+ offf bırak da bi tuvalete gideyim ömür .
- Çabuk gel ufaklık .Bidaha gelmiyecem ki bay ukala . Bu son konuşmamızdı ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
_KÜÇÜK BAŞ BELASI_
De TodoIntahar edip seni bulmam Sencede şans değil mi ?? Niye kurtardın ki beni kurtardıktan sonra da niye bıraktın nolcak şimdi bay ukala napcam ben sensiz Alışmışım sana sensiz nefes alamıyorum GERI GEL Umarım beğenirsiniz :Dd