Taehyung
Elimdeki legonun son parçasını kulenin tepesine koymak için parmak uçlarımda yükselmeye çalıştım.
"Hadi tae taee yapabilirsin!"
Jimine gülümseyip logoyu üstüne koydum kule sallanmaya başlayınca korkuyla kuleye baktım ama yerinde duruyordu! Sevinçle zıplayıp jimine sarıldım.
Oda benim gibi mutlu şekilde gülüyordu.
Dünyanın en uzun kulesini yapmıştık!
"BABACIKKKK!"
Yoongi hyung ile konuşan babacığım aniden olduğu yerde sıçrayıp bana döndüğünde gülümsedim heyecanla buraya doğru dönen yoongi hyunga bakıp gülümsemeye devam etdim.
"Babacıkkk bak tae tae ile dünyanın en uzun kulesini yaptık "
"En büyükk"
Babacığım halimize gülüp yanımıza gelip beni kucakladı.
"Aferim benim güzelime babacığının küçük prensi"
Babacığıma sevimli şekilde gülümserken aniden guruldayan midem ile kıpkırmızı kesilip başımı boynuna gömdüm.
"Hmm bebeğim acıkmışmı "
Cevap vermek istemediğim için kafamı yavaşça salladım.
"Kelimeleri kullan taehyung"
Bilerek yapıyordu... işte biliyordum alışmam için ama.
"Acı acıktım.."
"Acıktım ne ben neyim taehyung"
"Ba babacık"
Yüzüm deli gibi yanıyordu başımı boynuna gömüp mırıldandım sesizce.
"Aferim bebeğim hadi yemek yiyelim jimin de açıkmıştır"
Babacığımın boynuna küçük öpücükler bırakırken oda belimi okşuyordu huzur buluyordum.
"Jungkook taehyung oturun hadi kremalı tavuklu makarna hazırladım"
"Tamam hyung "
Tavuklu makarnamı! Bayılırım kafamı babacığımın omzundan çekip ona baktım heycanla gülümseyip yanağımı öptünde gülümsedim.
Yoongi hyung yemekleri koydunda yemeğe başladık ben babacığımin kucağında yemek yerken arada jimin bize bakıp ona döndümde aniden yemeğine bakıyordu neden böyle bakıyordu bana?
Yemek bitmişti şuan tatlı yiyorduk çikolatalı pasta enfesti yoongi hyung bize düşünceli şekilde baktığında yutkundum korkmaya başlıyordum.
"Jungkook sana bir sey sormak istiyorum"
Babacığım elindeki çatalı masaya bırakıp yoongi hyunga döndü.
"Evet hyung?"
Jimin elleri ile oynamaya başlamıştı bu işte bir işmi vardı Noluyordu.
"Biz şey aslında sen ve taehyung age playda olduğunuzu duyunca jimin ve bizde bunu düşündük"
Ağzım açık ikisine bakarken jimin kızarmış yüzü ile aşağıya bakıyordu.
"Hyung bu güzel bir haber degilmi taehyung"
"E evet "
Şok olmuştum napim jimin ve yoongi hyung mu jimin kedi gibi sırnaşmayı severdi tabi ama emin değildim genede arkadaşımı desteklemem gerekiyordu! Gülümseyerek jimine baktım oda baba gülümsediğinde Babacığım dudaklarımı hafifçe öpüp çekildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙎̧𝙚𝙮𝙩𝙖𝙣ı𝙣 𝙕𝙖𝙖𝙛ı 𝙏𝙖𝙚𝙠𝙤𝙤𝙠 Bitti
FanfictionYer altının korkulan ismi jeon jungkook acımasız bir şeytan ama onun tek bir zayıflığı zaafı vardı ve bu bebeği taehyungdan başkası değildi.