Jungkook
Sahi hayat ne zaman eşit adil olmuştuda insanlar adil olmak zorundaydı şeytan bu gerçeği yüze vurduğu için kötü ilan edilmedimi zaten.
Saatler saniyeleri saniyeler saatleri kovladı ben Jeon Jungkook ölüm meleği olarak anılan katil dünyada sevdiğim tek kişinin demi canını almıştım.
Taehyungun sevdiği beyaz halı kanıyla süslenmişti artık çığlık atamıyor sadece güçsüz sesler çıkarıyordu solgun yüzüne gözlerinden yaşlar iniyordu.
Kaç kez şahit olmuştum bu sahneye acaba kaç kez bir insanı ruhunu teslim ederken yeri kana bulurken ellerim bağlı izlemiştim.
Gözlerimden kan yaşlar bebeğimin yüzüne damlayıp onun göz yaşı ile buluşup akıyordu.
Tanrı adil değildi tanrı küçük çocuklara gelecekte tecavüz edebilicek katillerin doğmasına izin verirken masumlara bu şansı tanımazdı.
Sahi adaleti bu yüzdenmi kendimiz sağlıyoruz başkasını beklemeden.
Tm bu kadar korkutdum yeter çok ciddi kesmeli kıyma yapılmalı yorumlar alıyorum.
Taehyung
Gözlerimi zorlukla açtığımda yorgun hissediyordum yan tarafımda duyduğum jungkookun sesi ile güçlülükle kafamı o yöne çevirdim.
"Öğhm MZXLLFKFLLDLFLFLDL JUNGKOOK VURDU GOL OLDU JEON ÜÇÜZLERİ burda tek bebek var gibi ama siz 3 tane var gibi bakıo sayın bir tanesi uyanık diğer ikisi uyuyor"
Şaşkın bir şekilde jungkook ve yataktaki 3 bebeğe bakıyordum.
Onlar çok güzeldi gözleri açık olan küçük bebeğim jungkooka bakıyordu diğer ikisi uyuyordu.
"Bebeğim uyandınmı "
Jungkook bebeğimizi bırakıp üstüme doğru eğildi yorgın şekilde gülümserken dudaklarıma yaklaşıp tutku ile öptü biz sonsuzduk biz asla bitmiycektik.
"JEON JUNGKOOK HEMEN BEBEĞİMİ VER! "
kucağımdaki oğullarımla koltukta uzanırken kızımızı alıp kaçan jungkook ile bağırdım kızımı alamaz o benimmm!
"Benim kızım o bi kere dimi prensesim"
Bebeğimiz kocaman siyah gözleri ile bakıyordu babasına kızımız benim küçük bir kopyamdı kıvırcık kahve saçlar siyah gözler ve esmer bir teni vardı ama dudakları jungkook gibi inceydi.
Sadece sebebini bilmediğimiz bir şekilde saçının küçük bir ön tarafı beyazdı beyaz küçük saçları vardı minik göbeğinde kalp şeklinde doğum izi vardı.
Oğullarım jungkookun birer kopyasıydı şuan ben bile bazen iki oğlumu ayırt edemiyordum belirgin bir farklılık yoktu aralarında.
Bu yüzden ikisini ayrı renklerde giydiriyordum başlarda ama şuan ikisini ayırt etmenin çözümünü bulmuştum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙎̧𝙚𝙮𝙩𝙖𝙣ı𝙣 𝙕𝙖𝙖𝙛ı 𝙏𝙖𝙚𝙠𝙤𝙤𝙠 Bitti
Fiksi PenggemarYer altının korkulan ismi jeon jungkook acımasız bir şeytan ama onun tek bir zayıflığı zaafı vardı ve bu bebeği taehyungdan başkası değildi.