Taehyung
Babacığımın kucağında bana yemek yedirirken mutlu şekilde gülümsüyordum çok doyduğumu hisetdiğim için başımı çevirdim.
"Güzelim tabağın bitmedi aç ağzını "
"Doydum ama"
Kucağından kalkmaya çalıştım ama belime sarılı olan kolu buna izin vermiyordu.
"Yemeğini ye güzelim sonra seninle bir şey konuşmak istiyorum"
Oflayıp ağzımı açtım kurtuluşum yoktu malesefki.
Yemeğimi yedikten sonra babacımlala koltukta oturuyorduk babacığım etrafa bakıp bir şeyleri gözünde tartıyor gibiydi merakla ona baktımda gülümseyip dudaklarımı hafifçe öptü ve bana bakarak konuşmaya başladı.
"Güzelim biliyorsun çok fazla olay oldu son zamanlarda ve ben artık bir kaç karar aldım öncelikle burdan taşınıyoruz"
Taşınıyormuyduk gözlerim yanmaya başlarken Burnumun ucu sızlamıştı ne yani gidiyormuyduk ama jimin nolucaktı en yakın dostumdu o benim.
"Güzelim hayor yanlış anladın neden ağlıyorsun hmm benim güzel bebeğim ağlamamalı"
Beni kucağına çekip bebek gibi omzuna yatırdıktan sonra sırtımı pış pışlamaya başladı ağzımdan kaçan hıçkıriklar odada yankılanıyor sakinlesmeye başlamıştım.
"Jimin ve yoongi de taşınıyor Güzelim bizim tam yanımıza hergün beraber olabilceksiniz"
Burnumu çekip baktım babacığıma.
"Hergünmüü"
"Hergün Güzelim "
Gülümseyerek babacığımın kucağında zıplamaya başladığımda babacığım birden belimden tutup sabitlemişti.
"Zıplama Güzelim 2 şeyse seninle age play'a gireceğiz"
Şokla olduğum yerde dona kaldım age playı biliyordum izlediğim bir dizi de görmüştüm tüm gün uyumak ve tembellik yapmak kulağa güzel gelsede ağır yönleri vardı ben aburcubursuz yaşayamazdımki aslında şuanda da yasaktı bana ama dışarı çıkarsam yiyebiliyordum istediğimi ama age playda dışarı beni sadece jungkook götürebilirdi.
Düşüncelerimle boğuşurken junkook saçımı oynuyordu ona aşıktım babam beni ona satığında hayatım bitebilirdi ama o beni kendisine aşık edip kurtarmıştı o ne derse ne isterse buna evet derdim.
"Ta tamam babacığım"
Gözleri parlayan junkook beni kendisine çekip öpmeye başlamıştı dudaklarımı parçalayan dişlerle inledim o geceden beri babacığımın tekrar benimle ilgilenmesini istiyordum.
"Hiç oooo smut demeyin yok size 😋 niheheheheğ "
Bir kaç hafta sonra
Esneyerek elimdeki topu ileri atdım tekrar bana doğru sekmesi ile gülüp tekrar atdım çok zevkliydi age play'a tamamen gireli bir hafta oluyordu junkook benimle çok ilgiliydi.
Ama beze yapmıyordum elimden geldiğince sadece uyurken tutamıyordum ama babacığım bu konuyu konusucaz demişti topu tekrar atdığımda vazoya sertçe çarpıp yere düşmesine sebep olmuştu çıkan sesle yutkundum bu babacığıma hediye gelen Çin vazosuydu ya bana çok kızarsa.
Düşünceler beynimi sararken ağlamaya başladım.
"Bu ses ne bebeğim noldu neden ağlıyorsun"
Babacığım gelip beni kucağına aldığında ağlamaya devam etdim neden ağladığımı bilmiyordum artık.
Sırtımda gezinen eller ve başıma konan öpücüklerle sakinlesmeye başlamıştım.
"Benim küçük bebeğim artık ağlamamalı nolduğunu anlat Güzelim neden ağlıyorsun hmm"
Gözlerimi silen babacığımla yerdeki vazoya baktım bakışlarımı takip etmesiyle sorunu anlamıştı.
"Güzelim onu senmi kırdın?"
"Evet babacık ama çok özürdilerim bilerek olmadı"
"Senden daha değerli değil burdaki hiçbir şey bebeğim neden ağlıyorsun babacığının prensi ağlamamalı artık "
Burnumun ucunu öpmesi ile birden hapşurmustum artık ağlamak yerine babacığımın kucağında gülüyordum.Birden babacığımin eli kalçamı bulduğunda gülmem durmuş irkilmiştim eli yavaşça kalçamı okşayıp pat patlıyordu.
"Bezini neden kullanmadın taehyung "
Utançla başımı yere etmiştim istemiyordumki yoktu benim çişim!
Kalçamda hisetdiğim ani sızı ile yerimde sıçradım.
"Cevap ver jeon taehyung!"
Babacığım lafını ikiletmeyi sevmezdi hiç korku ile yüzüne bakıp yerimde kıpırdandım.
"Yok babacığım...."
Kaşlarını çatmış şekilde bana bakmayı sürdürüyordu ardından derin nefes alıp beni kucağında sırtım göğsüne gelicek şekilde geriye yatırdı.
Kalp atışlarını hisetdim göğsünde uzanırken gelen huzurla gülümsedim babacığım karnımı okşuyordu yavaşça mayışmaya başlıyorum karnımdaki eller kasıklarıma doğru indiğini bile fark edememiştim...
Beni huzurlu andan koparan şey ufacık ta olsa altıma kaçırmış olmamdı panikle kendime gelip kaçmaya çalıştım babacığımın kucağından ama beni sıkıca tutan kolların buna pek niyeti yoktu ağlayarak debelenmeye devam ederken altıma yapmıştım sonunda utançla ağlamaya devam ediyordum.
"Aferim küçüğüm"
" garip gelebilir ama küçüğüm lafına zaafim var 😋👉👈 bolca duyarsanız sevdiğim kişi bana öyle seslenince mutlu oluyorum 🤤"
Babacığım bezimi değiştirmiş şimdi o telefonla konuşurken kucağında sütümü içiyordum bu işin en iyi yanlarından birisi buydu süt içmeyi seviyordum!!
"Evet hyung anladım tamam onu hazırlarım benim yerime küçük civ civi öpmeyi unutma hoşçakal"
Biten biberonu ağzımdan çıkartmak yerine oynamaya devam ediyordum çok zevkliydi buu.
Ağzımdan çekilen biberonum ile huysuzlanmaya başladım yerini kaplanlı emzigim alınca Mutlulukla el çırptım emziğimmm!
"Güzelim yoongi hyunga gitmek istermisin jiminle oyun oynarsın hem"
Öğle uykusundan önce babacığımla oturmak istiyordum ama jimini de özledim bu yüzden kafamı salladım gitmek istediğimi göstermek için çok heyecanlıydım.
Ölüyorum ühü metal olarak çöktüm ya vala jungkooku bi an asit dolu küvette eritmeyi düşündüm nasıl final ama ya beni sevmionuzmu yaziom ama bi yorum atın mutsuzum zaten oturur ağlarım 🥺💔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙎̧𝙚𝙮𝙩𝙖𝙣ı𝙣 𝙕𝙖𝙖𝙛ı 𝙏𝙖𝙚𝙠𝙤𝙤𝙠 Bitti
FanfictionYer altının korkulan ismi jeon jungkook acımasız bir şeytan ama onun tek bir zayıflığı zaafı vardı ve bu bebeği taehyungdan başkası değildi.