17 bölüm

2.1K 134 144
                                    

Yazardan

Taehyung şiş karnına ellerini sarıp aynada yan dönüp tekrar kendisine baktı 7 ci ayı olduğu için karnı burnundaydı.

Somurtup diğer yöne döndü karnında derin yarıklar vardı.

Dolaba doğru ilerleyip tşörtlerine baktı 5 ci aydan beri denk gelmiyordu hiç birisi tae bu duruma saatlerce ağlamıştı jungkook ona yenilerini almak istese de karşı çıkıp ağlıyordu.

Jungkook ona kendi giysilerini giydirdiği zaman sakinleşip tekrar sevgi yumağı oluyordu.

Dışarda 3 m yakın kar olmasına rağmen ev çok sıcaktı jungkook evin ısısının yüksek olmasına dikat ediyordu sonuçta artık birden fazla bebeği vardı.

Taehyung jungkookun uzın gömleğini alıp kokusunu içine çekti altında dolgun bacaklarını açıkta bırakan şortu ile sadece jungkookun uzun gömleği vardı.

Ufak adımlarla babacığının çalışma odasına girdi jungkook iyce uzamış saçlarını arkadan topuz yapmış şekilde toplantı yapıyordu sanal olarak bilgisayardan.

Bebeğini görünce gülümseyip toplantıyı bitirdi.

"Bebeğim gel kucağıma aşkım "

Jungkook deri koltuğunda geriye kayıp eşini kucağına çekti.

"Meleğim hmm"

Elini şiş karnına koyup yavaşça okşarken dudaklarını yanağına bastırdı.

"Babacık ben çirkin miyim"

Jungkook gözlerini küçüğünün dolu boncuk gibi kahve gözlerine getirdi.

"Bebeğim o nasıl söz sen benim için dünyanın en güzel şeyisin.

"ama çok şişmanım babacık hiç bir şey üstüme olmuyor artık hıck "

Jungkook sadece durup ağlayan bebeğini göğsüne yatırıp saçlarını okşadı.

Taehyung aşık oldu adamın kokusuyla sakinleşti yavaşça.

Jungkook taehyunga dememiştş asla ama bebekleri olcağını öğrendiği günden beri rüyasında küçük bir kız çocuğu görüyordu her gece oyun oynuyorlardı jungkook kömür kadar siyah beyaz tenli küçük kızla kırlarda oynadığını bazen onun kucağında uyuduğunu görüyordu.

Jungkook o kıza adını sorduğunda kız sadece gülüp kaçıyordu.

Jungkook kucağındaki küçüğünün ağzına doğru uzatdı çatalı.

Taehyung sürekli aç hisediyordu ama hiçbir şey yiyemiyordu.

Canı sürekli et istiyordu ama etden nefret ediyordu.

Sürekli ağlayıp huysuzlanıyor evdeki hizmetçilerin canını çıkartıyordu.

Sabah masadaki çicekler solgun olduğu için ağlayıp hepsini çöpe atırmıştı daha sonra çiçekler gittiği için odasına kapanıp ağlamıştı jungkook ne kadar ağlarsa ağlasın bebeğini sakinleştiriyordu şuan olduğu gibi.

"Bebeğim yemeğini yersen kar topu oynamaya çıkarız "

Taehyung buraya geldiklerinden beri hergün karı izleyip oynamak istiyordu jungkook sadece bir kaç kez kısa süreline yürüyüşe çıkmışlardı.

Küçük olan hevesle ağzını açıp yemeğe başladı.

"Jeon taehyung koşma! "

"Jeon taehyung koşma! "

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝙎̧𝙚𝙮𝙩𝙖𝙣ı𝙣 𝙕𝙖𝙖𝙛ı 𝙏𝙖𝙚𝙠𝙤𝙤𝙠 BittiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin