2

7 0 0
                                    

ongeveer 3 weken later



'Sarah!'

Sarah keek om en zag mij en Yasmine staan, ik wou naar haar toe gaan.

'Saskia, ik ga echt niet naar die bitch toe hoor, ik ga wel naar de andere meiden.'

'Oh.. oké tot zo dan..'
Yasmine liep weg.

Sarah en ik liepen samen naar de klas.

'Ik heb het gevoel alsof Yasmine me niet meer zo aardig vindt.'

'Maar ze is ook niet zo aardig, laat haar gewoon.'

'Nee ze is wel aardig, misschien niet tegen jou.. maar tegen mij is ze wel altijd aardig.'

'Tuurlijk.'

Wanneer we de klas binnenliepen zag ik Alex al zitten. Sarah en ik gingen naast haar zitten.
Tijdens de les probeerde ik met Sarah te praten, maar ze wil natuurlijk niet praten tijdens de les. Ugh, teachers pet.
Ik keek naar Alex, ze leek me ook wel aardig. Ergens kwam ze me bekend voor..
Toen hoorde ik de bel. Ik had m'n spullen al ingepakt en ging snel weg.


De volgende dag
Ik kwam op school aan en ik zag Sarah al op me wachten. We liepen naar de eerste les. Onze mentor zei dat we een vaste opstelling kregen omdat we veel te druk zijn. Ik vulde natuurlijk Sarah en Yasmine in. Alleen je moest 3 personen dus heb ik Alex er ook maar opgezet.

Aan het eind van de les maakte de mentor de klassenopstelling bekend. Toen we het papiertje kregen zag ik dat ik naast Alex zou zitten. Ik vind het jammer dat ik niet naast Sarah zat, maar ik wou Alex graag leren kennen.

<3 Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu