Toen ik de klas in liep was nog niemand er. Ik zat een beetje door insta te scrollen toen ik opeens een stem naast me hoorde. Het was Alex.
Ik deed snel m'n telefoon weg.Ik keek toe wanneer ze haar spullen pakte.
'Ah kut ik ben m'n pen vergeten, heb jij er nog een?'
Ik pakte snel m'n etui en gaf haar mijn fijnste pen.
'thanks'
Ik glimlachte.
Wanneer de les voorbij was liep ik de gang op en zag ik Sarah. 'Hey Saar!'
'Hey..'
'Wat is er?'
'Ik zit echt op een stomme plek, er zitten alleen maar drukke jongens om me heen.'
'Ahh dat is echt stom..'
'Ja, jij hebt echt geluk, ik wou naast Alex zitten.'
'Oh ja, snap ik wel. Ik snap nu ook waarom je haar zo aardig vindt' zei ik glimlachend.
'Ja toch? Alleen ze heeft vandaag nog niks tegen me gezegd.'
'Ah joh, komt wel goed. Yasmine heeft al dagen niks tegen mij gezegd, ik laat haar nu wel. Ik heb jou al.'
'Klopt'
In de pauze kwam Alex even naar ons toe. Eigenlijk om even hoi te zeggen tegen Sarah maar nu kende ze mij ook.
Het voelde best goed om nu nog een kennis erbij te hebben.'Ey later, ik moet gaan.'
En weg was ze weer.Ze had nooit veel tijd om bij ons te blijven.
'Zie je? Ze praatte maar 1 minuut met me ofzo.'
'Ja, misschien is ze gewoon heel druk.'
'Ja...'
JE LEEST
<3
Romancenot for anyone to read, just for me to idk + I might switch from Dutch to English bc some things are hella cringe in Dutch. don't read this:) bye