"nampak sangat diorang sengaja buat salah ii macam ni!!! You being too nice at them that's why they doing this shit!!! It's all a shit!! A shit!!! "kata Evie. Fail itu hampir hancur di tangan Evie. Kertas ii berterbangan keluar.
"apa jadi dowh? Dari tadi dia terjerit jerit, "kata Zack.
"mana lah aku tahu, "kata Aeden.
"kau tak pergi hospital ke? "tanya Benn.
"hah! Sebelum aku yang kena marah baik aku cabut dulu! "kata Aeden. Barang ii nya di ambil. Segera bergegas lari!
"kenapa dowh, "kata Jeff. Dia mengintai di dinding kaca bilik Wan.
"who make this shit!! "kata Evie. Tinggal cebisan kertas sahaja di tangannya. Yang lain habis menjadi cebisan ii kecil yang bersepah di lantai.
"calm down!!! "kata Wan dengan suara yang lantang.
Ariana memejam matanya. Something gonna happen! Just wait! Just wait!! Dang it!!
Evie terdiam. Matanya mulai berkaca kaca. Memandang ke arah Wan seperti meminta simpati. Tunggu masa sahaja empangan air matanya pecah!
"avery big mistake... "kata Ariana.
"huahhhhh!!! I just don't like it!! Huahhhhhhh!!! I can't control my self!! Huahhhhhh!! "kata Evie. Teresak esak dia menangis.
"what happen? "tanya Benn. Terus sahaja dia menerjah masuk. Ingatkan siapa lah yang menangis.
"salah dia! "kata Ariana. Dia memandang ke arah Wan.
"aku suruh dia bertenang je, "kata Wan. Dia bersembunyi di bawah meja.
"he yell at me! "kata Evie. Hampir habis satu kotak tisu dia gunakan.
"woahhh! Pertama kali dalam sejarah hidup aku tengok bilik Wan bersepah, "kata Jeff. Macam tong sampah terbalik.
"baik kau masuk je daripada intai dekat sini, "kata Raff.
"jom! "kata Jeff. Lengan abang nya di tarik. Mereka berdiri di hadapan pintu.
"kemas balik! Tak payah nangis ii, " kata Wan.
Evie duduk di atas lantai bilik. Sambung menangis.
"kau bawa dia balik, "kata Wan. Pelipisnya dipicit. Boleh ada darah tinggi macam ni.
"jom! Balik!! "kata Jeff.
"argh! Benn je yang hantar! Jangan nak merumitkan kepala aku lagi! " kata Wan. Dia bersandar di kerusi.
"jom, "kata Benn.
Ariana menarik Evie untuk bangun.
"eii malu lah nangis ii nanti orang tengok, "kata Benn.
"biarlah! "kata Evie. Sungguh banyak tekanan hari ni. Memang mampus kalau dia tahu siapa yang buat kerja tu. Di campak campaknya ke dinding. Biar mampus!!
"dah...jangan nangis, "kata Ariana.
"ngantuk..."kata Evie.
Benn menahan tawa. Budak ni nangis sebab fail tu ke sebab mengantuk? Pandangan dialihkan. Risau ada kepala yang di libas.
"nanti sampai kereta kau tidur la puas ii, "kata Ariana.
"hmm, "kata Evie yang mulai mamai.
"tengok mata tu dah bengkak , "kata Benn. Dia bergegas keluar dari lift dan mencari kereta miliknya. Lupa parking dekat mana.
"mana kereta? "tanya Evie. Terhuyung hayang dia berjalan keluar dari lift. Ariana pantas menarik baju Evie. Terlanggar dinding kang tak pasal ii benjol pula.
YOU ARE READING
The Mafia's Girl
ActionThe First Mafia's series: The Mafia's Girl's "we have to go back! "kata Evie. Barang ii di sumbat masuk ke dalam bagasi. "what happen?? Didn't they tell us not to move? "kata Ariana. Keningnya dinaikkan sedikit. Memandang ke arah kawannya yang ke...