BAB 9

145 8 0
                                    

"macam mana diorang boleh hilang!? "kata Wan. Rambutnya di kusutkan. Senang cerita dengan otak ii sekali kusut. Entah bagaimana Siti dan Ariana hilang.

"mana lah aku tahu, "kata Jeff. Dia bersandar pada sofa kulit yang empuk itu.

"kau memang tak berguna pun, "kata Raff

"aku kata tak tahu bukan tak berguna. Kau lagilah tak berguna. Satu apa pun tak tahu, "jawab Jeff dengan selamba.

"Bukan aku yang tak berguna. Kau tu yang tak berguna, "kata Raff dengan tenang.

"diam lah! Dua ii tak berguna, "kata Zafie.

"mana Haziq? "tanya Wan. Pelik. Biasanya mereka datang berdua.

"entahlah. Dari semalam aku tak dapat telefon dia, "kata Zafie. Telefonnya di periksa. Mana tahu tiba ii dia call.

"takkan la dia pun hilang sekali? "kata Wan. Tiga orang hilang? Apa guna si Haziq tu? Silap culik ke? Hahhah! Kesian!

"mungkin? "kata Zack.

"mana Levi? "tanya Wan. Takkan diorang semua kena culik?! Ehhhh siapa yang bodoh sangat culik diorang ni?!! Simpan lah sikit kebodohan tu untuk anak, cucu dengan cicit sekali.

"dekat atas, "kata Jeff. Memang selalu lelaki dingin itu duduk di tempat tinggi. Agaknya waktu dia kecil mak dia letak atas almari kot. Ehhhhhh! Kebabian apakah ini?!!

"hotak kau! Tak nampak dia berdiri dekat sana dari tadi?!! "kata Raff. Kepala adiknya di tolak.

"jangan main kepala aku la syaitan!! " kata Jeff yang mulai berang. Memang pantang aku kalau ada orang main kepala!! Nak mampus ke?! Habis musnah kekacakan aku ni nanti!! Huh!!

"perasan je lebih budak ni!! "kata Raff. Mereka bergelut di atas lantai.

Wan mengurut pelipisnya. Waktu ii macam ni nak bergaduh. Aku tembak kejap lagi!!!

°°°°°
"Let me go!! "kata Ariana. Tangan kasar lelaki yang memegang lengannya cuba untuk di lepaskan. Memang dasar lo yah!! Haram!!! Haram!!!

Matanya tertumpu pada tangan lelaki itu yang cedera. "what's wrong with your hand!? "tanya Ariana. Tumpuan di berikan sepenuhnya terhadap tapak tangan lelaki itu.

"balik sekarang, "kata Lelaki itu dengan suara garaunya. Tak kira la macam mana. Kalau seret sekali pun budak ni kena balik! Nak melarikan diri konon!

"Let her go!! "kata Siti yang memegang sepucuk pistol silver di tangan. Tak guna punnya budak! Macam mana boleh kena tangkap?!

"balik! Sekarang! "kata Haziq dengan kasar. Lengan Ariana di pegang dengan kuat. Tidak peduli dengan muka Ariana yang merah menahan kesakitan.

"you're hurting her!!!" kata Siti. Jelas kelihatan Ariana yang menahan rasa sakit. Dah la budak tu kecil! Comel je! Berani kau sakitkan dia! Babi betul! Eiii aku tembak kang!!

"lepas lah! "kata Ariana. Dia kembali meronta ronta. Kau fikir tak sakit ke sial!! Lahanat betul!!! Astaghfirullah! Ya Allah!!! Ampuni lah dosa ii hamba mu ini! Aamiin!!!

Haziq melepaskan lengan Ariana dengan kuat. Dia terjatuh ke jalan tar itu. Selangkah je sepatutnya mereka hampir masuk ke dalam Jet. Namun pilot itu di bunuh oleh Haziq!!

Tapak tangan dan lutut yang cedera itu berdarah. Baru je nak sembuh lutut tu! Baru je kering luka tu! Tak guna lah!!!

Siti melangkah ke hadapan. Tamparan yang kuat di berikan ke arah Haziq. Sakit hati Ariana di perlakukan sebegitu. Kau buat macam tu ke dekat mak kau?!! Ehhh babi budak ni!!

The Mafia's GirlWhere stories live. Discover now