BAB 21

136 8 0
                                    

"stay away from us if you planed to harm one of us! "kata Zafie. Kenapa muncul sekarang? Kenapa bukan dari dulu kau cari aku?!

Lelaki di hadapannya tertawa keras. "at least I'm not someone that betray my own family! I work hard until I can meet you. Working hard until I already see how funny Eva and how pretty Ariella is! "kata lelaki itu dengan dingin.

"apa kau dah buat? "kata Zafie. Janganlah buat masalah. Janganlah!

"Eva! You know....she ask me to go on a road trip with Benn, "dengan senyuman dia berkata kata. Teringat saat dia menghantar mereka balik ke rumah.

"listen! I don't know what you already plan. But stop! "kata Zafie. Hentikan! Hentikan semuanya! "and don't make me stop you, "kata Zafie.

"you can try to stop me. But you already late. Levi, that man already know I'm here. You better stop him first, "usai berbicara dia masuk ke dalam kereta. Aku datang tanpa rancangan. Sebab rancangan yang akan datang ke arah aku. Muahahhaha!

°°°°°
"Aria!! Where are you?!! "kata Evie. Boleh gila aku macam ni!!! Mana dia?! Pintu bilik Ariana di buka. Sekujur tubuh lemah terbaring di lantai bilik yang dingin.

"bitch wake up. Stop pretending, "kata Evie. Kata nak teman aku main layang ii. Haishh. Malas lah tu!

Satu saat....

Dua saat....

Tiga saat...

"lah! Betul ii ke? "kata Evie. Bergegas dia ke arah Ariana yang terbaring. "panasnya, "kata Evie. Lah! Budak ni demam! Macam mana ni?! Apa aku kena buat?! Huahhhh!!

"kenapa waktu ii macam ni kau pengsan? Kenapa? Diorang satu pun tak ada dekat rumah! Jeff pun tak ada! "kata Evie. Nafas berat di hembus.

"bangun? Dah bangun?! Hah?! "kata Evie apabila terlihat Ariana membuka matanya dengan perlahan lahan. "kita pergi hospital sekarang juga! Bangun, "kata Evie. Dengan perlahan Evie menolong Ariana bangun.

"we can't go like this, "kata Evie. Apabila melihat Ariana memakai pakaian rumah biasa. Nasib! Tudung pun lupa pakai! Kawan tak guna aku ni! Haishh!

"tukar baju dulu jom, "kata Evie. Mereka melangkah ke bilik pakaian. Evie mengambil jacket hitam. Baju tshirt lengan pendek berwarna putih dan seluar sweatpans. Tudung shawl hitam di capai. "tukar. Aku tunggu luar, "kata Evie. Gila ke nak tunggu dekat dalam!?

Evie bergegas ke biliknya. Menukar baju! Hoodie dan sweatpans hitam segera di sarungkan ke tubuhnya.
Dia kembali semula ke bilik Ariana. "dah siap? Dah siap lah tu! "kata Evie. Dah nampak tanya lagi.

Kunci kereta segera dicapai. Kereta Lamborghini warna hitam di pilih. Kasut boots di sarung. Entahlah kenapa boots sentiasa melengkapi outfit.

"kau nak kasut mana? "tanya Evie. Rak kasut Ariana di buka.

"mana ii lah, "kata Ariana. Orang tengah pening suruh pilih ii lagi. Haishhh geram!

Kasut Air Jordan berwarna hitam diambil dari rak. Kasut itu di sarungkan ke kaki Ariana. "lah! Macam pekerja! "kata Evie. Tali kasut di ikat dengan kemas.

"beg kau dah. Baju pun dah masuk. Kunci kereta, telefon, card, what else? "kata Evie. Cuba untuk mengingat. Rasanya dah tak ada kan? Tu ke lah! Haishh sakit otak aku! Bodoh!

"kau nak makan apa? Boleh beli, "kata Evie. Tak makan lagi budak ni. Makin teruk nanti.

"nak Mummy, "kata Ariana. Huahh! Kenapa? Kenapa waktu ii macam ni Mummy dekat luar negara? Kasihanilah anak mu ini! Pulang lah dengan segera! Ku rindu akan dirimu!

The Mafia's GirlWhere stories live. Discover now