Jinke p.o.v
'Moeten we hier naar binnen?'
'Ja! Dit is het!'
Moska, Vera en ik, Jinke lopen een leuk winkeltje binnen. Een bakkerij om precies te zijn. De geur van de versgebakken broodjes is heerlijk. De toonbank staat vol met allerlij soorten taart. 'Hou me vast! Anders eet ik de hele winkel op!' gein ik. Moska Vera en ik nemen plaats aan een tafeltje bij het raam. 'Wat willen jullie?' vraag ik. 'Koffiebroodje!' roept Moska. 'En voor mij een donut!' zegt Vera er gelijk na. Ik sta op en wacht achter de toonbank, tot er een wel erg leuke jongen uit de keuken komt lopen. Hij heet Harry, tenminste dat staat op zijn naamplaatje. 'Kan ik je helpen?' vraagt hij beleefd. 'Ehh..' Ik kom nogal moeilijk uit mijn woorden namens het feit dat hij zo knap is. Oke, hoe kom ik hier zo snel mogelijk vanaf.. 'Nou?' wekt Harry me uit mijn gedachten. 'Oh ja, eh.. 1 koffiebroodje en 2 donuts graag..' stamel ik. 'Oke da..' 'Wacht! Nee! Ik wil graag 1 koffiebroodje 1 donut en een kaasstengel, of nee eh..' Kom op Jink! Wat is hier nou zo moeilijk aan! Ik voel me rood aanlopen als Harry me lachend aankijk. 'Laat maar..' ik loop terug naar de tafel en verstop me in mijn vest. 'Serieus Jink..' Moska staat op en loopt naar de toonbank.
Harry p.o.v
Met een lach op mijn gezicht loop ik met de bordjes naar de tafel. 'Anders nog iets?' vraag ik beleefd. 'Nee bedankt' zegt het meisje met de rode haren. Het blonde meisje heeft zich verborgen in haar vest. 'Is alles goed met jullie vriendin?' vraag ik. 'ehh, ja hoor..' antwoord het meisje. Ik kijk haar nog even aan, en als ze dat door heeft zie ik haar wangen kleuren. 'Jinke! Hij keek naar je!' hoor ik haar vriendin zeggen als ik weer achter de toonbank verdwijn. Oke, ze heet dus Jinke. Dat ga ik onthouden.
Jinke p.o.v
Met mijn vingers krul ik in mijn haar. Ik zie Vera en Moska denken. En ik weet waarover. We moeten de huur nog betalen van ons studentenhuis. En als we binnen 3 maanden geen geld hebben, worden we op straat gezet. 'Veer.. Hoe komen we zo snel mogelijk aan geld?' vraag ik wanhopig. 'Geen idee. We hebben al zo veel baantjes gezocht!' zegt ze. 'En altijd zonder succes' vult Moska aan.
Ik heb het gevoel dat iemand me aankijkt, en er is hier maar een iemand anders hier en dat is Harry. Snel kijk ik om naar de toonbank, en ja hoor. Hij heeft gewoon alles gevolgt, lekker voorschut. 'Geld nodig?' Begint Harry opeens. Ik kijk Vera aan en Vera kijkt Moska aan. 'Hoe bedoel je?' zeg ik zonder zenuwen. 'We hebben nog werknemers nodig, dus als jullie willen kunnen jullie mij en de jongens vergezellen in deze bakkerij?' zegt Harry aardig. 'En de jongens.. Welke jongens?' vraag ik. Harry loopt zonder antwoord de keuken in. En na een paar tellen komt hij de keuken weer uit met vier wel hele leuke jongens! Met open monden staren we de guys aan. 'Ehh..' stamel ik weer. Jemig was ik eindelijk van die zenuwen af komen er nog eens vier jongens bij!
'Dus?' vraagt Harry.
Ik weet dat ik toch geen andere keus heb..
'Lijkt me heel leuk Harry' zeg ik opgelucht.
Deze bakkerij zal ik niet vergeten.
Die bakkerij met die leuke jongens.
De Boys From The Bakery
Hallo! Dit is mijn nieuwe verhaal! Ik hoop dat jullie het leuk zullen vinden! Comments zijn altijd welkom! En votes & fans natuurlijk ook! xoxo Jinke of a.k.a Jink
JE LEEST
The Bakery Boys - 1D Fanfic
FanfictionHet verhaal over 3 meiden met 1 missie, Geld verdienen! Hoe komen ze zo snel mogelijk aan geld! Als dit trio binnen 3 maanden geen genoeg geld heeft voor de huur, worden ze op straat gezet. Krijgen ze hulp van een wel heel bijzondere groep? En onsta...