Chapter 3

113 3 0
                                    

Jinke p.o.v

Voorzichtig probeer ik de bak van de plank te halen. Met twee trillende handen schuif ik de bak naar me toe, maar doordat Harry steeds wiebelt, laat ik de bak vallen.

'AHHHHH' Met een klap vallen we naar beneden. De chocola ligt nu overal. Harry pakt wat en stopt het stiekem in zijn mond.

'Badass'

Zeg ik lachend.

Na een tijdje realiseer ik me dat Harry boven me hangt. Ik durf niet in zijn ogen te kijken in verband met mogelijke verdrinking, in zijn prachtige groene ogen.

Plots zwiept de deur met een klap open, een grote man kijkt ons boos aan.

'Wie is dat?' Fluister ik.

'De baas' Fluistert Harry in mijn oor.

De man komt dichterbij en trekt Me onder Harry vandaan.

'Auww! Blijf van me af!' Roep ik terwijl ik snel mijn arm vastpak, inmiddels rood door die rot vent. Harry kijkt z'n baas boos aan. Hij pakt zijn jas en verlaat de keuken.

Daar zit ik dan. Eindelijk een baan, raak ik hem kwijt door deze stomme actie... Ik pak een bezem en veeg alle chocola in de prullenbak. De deur gaat opnieuw open waardoor ik schrik, is het weer die vent? Nee het is Moska.

'Wat heb jij nou gedaan!' Zegt ze terwijl ze naar de grond kijkt.

'Eh, ik was van plan de chocola te pakken' zeg ik lachend.

'Mafkees' Zegt ze terug. 'Waar is Harry?' Vraagt ze terwijl ze wat graait uit een van de snoepbakken. 'Geen idee?' Ik pak ook mijn jas en verlaat samen met Moska de keuken.

The Bakery Boys - 1D FanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu