Chapter 16

32 3 0
                                    

🍁IN THE MORNING🍁 Jinke's p.o.v

Zo snel als de wind ren ik naar de keuken. 'Waar blijven die cupcakes!' roep ik gestrest. Toen Moska zei dat het een 'relaxte' dag zou worden dacht ik dat ik wel kon uitslapen, maar om 7 uur hoorde ik de deuren van de bakker al weer openzwaaien.

Vera komt wankelig de trap afgelopen met een bruidstaart in haar handen. 'pas op pas op!' roept ze, terwijl ze de traptreden probeert te vinden. 'Ho ho!'

Vera verstapt zich en de taart vliegt uit haar handen.

Ik zoe alles al in slo-mo gaan, en we proberen de taart nog te redden, maar nee.

'Ah nee hé!' Roept Vera nijdig als ze naar haar mintgroene jurkje kijkt. 'Die wassen we wel' stel ik haar gerust. 'Shit, we lopen achter..' sis ik. Ik pak Vera's hand en trek haar omhoog. 'Ik ga eerst douchen hoor bekijk het!' En Vera verdwijnt snel in de badkamer.

Ik kijk naar mijn kleding en zie dat ik er waarschijnlijk uit zie als een dikke vette zwerver die net een verjaardag is binnen gestormt en de taart heeft gejat..

Dat dus..

'Wat zie jij eruit!' Moska komt lachend de keuken uit. 'Ja lach maar!' Ik glimlach zo nep mogelijk en krijg dan een vaatdoek tegen me kop gemieterd. Ik veeg de vlekken van mijn jurk met wat water en afwasmiddel.

'Pfoe, dat 50,- jurkje heb ik gered!'

Zeg ik opgelucht. Moska haalt de cupcakes uit de oven en er komt een zwarte rook wolk uit.

'No no no !'

Mos probeert ze nog te redden, maar die dingen zijn zo goed als aangebrand.

Trouwens..

'Hé Mos.. waar zijn de jongens?'

Vraag ik verbaasd als ik me bedenk dat ik ze vandaag nog geen één keer gezien heb.

Moska kijkt me aan met open mond.

'T' zal toch niet waar zijn hé!' Ze gooit haar schort op de grond en trekt me mee naar boven.

Terwijl we op de trap lopen komen we Vera tegen die net uit de badkamer komt gelopen.

'Wat is er?' vraagt ze als Mos ook haar beet pakt.

🍁Moska's p.o.v🍁

Met een ruk open ik de deur van Zayn's slaapkamer.

Waar we Harry en Niall ook aantreffen voor pampus op de grond.

'HÉ HE, OPSTAAN MEIDEN' schreeuw ik terwijl ik de dekens van Zayn's bed af trek.

Harry knippert met zijn ogen en jrijgt vervolgens een mep van een kussen tegen zijn kop van Jink.

'VINDEN JULLIE DIT NORMAAL? HET STROOMT VAN DE KLANTEN BENEDEN EN JULLIE ZITTEN HIER EEN THEEKRANSJE TE HOUDEN!'

Plots staan alle drie de jongens geschrokken op.

Vera is pisnijdig en staat met haar armen over elkaar tegen de deur geleunt.

'Eh j-ja we..'

Begint Zayn met z'n slaperige kop.

'Zayn niet tegenspreken'

Sis ik woedend.

'Ik heb een plan.'

Zegt Jinke.

'Vertel'

Terwijl Jinke in mijn oor haar plan fluisterd onstaat er een duivelse glimlach op mijn mond.

'Sukkels'

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 23, 2013 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

The Bakery Boys - 1D FanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu