Chapter 13

56 2 2
                                    

Oke even 1 ding, ik heb laatst dus per ongeluk Stronger verwijdert..

Dus.. Daar ging m'n verhaal ;( Maarja, niks aan te doen.. MAAR ik ben nu druk bezig met een nieuw verhaal! Het verhaal is wel in het Engels. Ik hoop dat jullie het willen lezen! Ik hoop ook dat het meer reads kan krijgen dan Stronger :)

Anyway, hier een nieuw Chapter.

Jinke's p.o.v

'Harry je bent gestoord' zeg ik nadat we uitgeput zijn van het rennen. Hij geeft me n'zet waardoor ik van de bank val.

Oh Harry jij vedient een knal

'Goedemoooooooorgen!'

Vera komt vrolijk de trap af. 'Hey' zeggen Harry en ik tegelijk. 'Waarom zo vrolijk?' vraag ik. Ze loopt de keuken in en zet drie koppen koffie. 'Ik heb gewoon zin om alles opnieuw te doen, en goed.'

Ze loopt weer terug de woonkamer in en geeft ons een kop. 'Wil er vandaag iemand met mij mee naar de bouwmarkt?' vraagt ze excited. 'Ja hoor' ik steek mijn hand op.

'Dan ga ik nieuwe meubels halen voor de winkel' Zegt Harry, terwijl hij een slok neemt van z'n koffie. 'Oke Jink, ben je klaar?' Vraagt Veer. 'Even m'n tas pakken!' ik loop de trap op en zoek m'n tas. Nadat ik hem uiteindelijk gevonden heb, gaan Vera en ik naar de bouwmarkt.

-----------------

'Dees is echt mooi!' ik steek mijn hoofd om het hoekje en kijk naar Vera, die een pot verf in haar handen houd. Ik loop naar haar toe en stem in. Het is een mooie mintgroene kleur. 'perfect' Ik pak de verfpot en samen rekenen we af.

Lol dat was extreem kort maar mijn inspiratie is 0

The Bakery Boys - 1D FanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu