Öncelikle bana bu hikayenin fikrini veren I/am/PJO/bitches a çok teşekkürler.
Poseidon: Tanrılar! Bence artık Olimpos'un kralının değişme vakti geldi! Adaylığımı koyuyorum!
Zeus: SEN DELİRDİN Mİ POSEIDON? BEN OLIMPOS'UN SONSUZ KRALIYIM!
Athena: Herkes sakin olsun burdaki en zeki tanrı olarak bu konuyu halledebilirim.
Poseidon: Sen sus Athena!
Athena: Asıl sen sus Poseidon! Senin aklında hareket ettiğimizde ne oldu herkes biliyor.
Hades: Taht konusundan bahsedildiğini duydum.
Zeus: HADES! POSEIDON DELIRMIŞ! TAHTA KENDİSİ GEÇEBILECEĞINI SANIYOR!
Hades: Bilemiyorum Zeus belkide Poseidon haklıdır.
Zeus: Sende mi be Hades?
Athena: Bence tüm tanrılar oylasın ve karar vermiş oluruz.
Zeus: Ah işte kimin kızı!
Poseidon: :/
Athena: Evet,kimler hala Zeus'un iktidarda kalmasını istiyor? İlk oyu ben vereyim bence Zeus kadim kral olmalı.
Hera: Üzgünüm Poseidon ama kraliçe olmayı seviyorum. Oyum Zeus'a.
Apollon: Üzgünüm baba ama ben oyumu Poseidon'dan yana kullanıyorum.
Zeus: Hayırsız evlat! Zaten en çok seni sevmiyorum.
Artemis: Üzgünüm Poseidon ama ben babamı seviyorum.
Hermes: Bilemiyorum Zeus ayak işlerini yapmaktan sıkıldım. Oyum Poseidon'a.
Afrodit: Çok Üzgünüm Zeus ama buradaki en eski tanrıyım bencede değişim vakti geldi,hem Poseidon Olimpos TV de bir izdivaç programı yapabileceğimi söyledi ama sen buna izin vermedin kusura bakma. Ares: Ben oyumu babamdan yana kullanıyorum.
Zeus: İşte benim oğlum! En çok seni seviyorum.
Artemis: Eee hani en çok beni seviyordun baba?
Zeus: Senide çok seviyorum tatlım neyse Athena biz devam edelim.
Dynoisos: Benje Pojedon kral olmajı!
Demeter: Üzgünüm Poseidon ama Zeus sayesinde Persephone'm oldu. Kusura bakma.
Hephaistos: Ben oyumu Poseidon'a veriyorum kusura bak olur mu Zeus? Zeus: Seni aşağı attım diye değil mi bunların hepsi?
Hephaistos: Yapmasaydın.
Athena: Şu anda durum berabere! Bu yüzden Hades'de oy kullanmak zorunda.
Poseidon: Hades kardeşim lütfen sana söz veriyorum eğer kral olursam seninde bir tahtın olacak.
Zeus: Hey ama ben söylecektim onu! Poseidon: >:D
Hades: Kardeşlerim,kardeşlerim benim için kavga etmenize gerek yok! Size bir çift lafım var,öncelikle bu sözleri bana ilk Olimpos kurulurken söyleyecektiniz şimdi söylemenizin hiçbir yararı olmaz. Bu yüzden ikinizede oy vermiyorum. Athena: Ama o zaman durum berabere olur.
Poseidon: Vay be Hades öyle olsun.
Zeus: Tamam Hades biz anladık anlayacağımızı.
Poseidon: Hadi gidelim Zeus.
Zeus: Hadi Poseidon.
Athena: Durun! Bu durumda kral hala Zeus oluyor.
Poseidon: Tamam anladık Athena zekisin hı hı.
Athena: Ama bi--
Poseidon: Hoşçakal Athena...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WHATSAPP VE OLIMPOS KAVGALARI
FanfictionSizce Olimposlular Whatsapp'ı keşfederse ne olur? Okuyun,öğrenin!