Hera'nın Başına Gelenler&Masum Apollon

1.5K 85 22
                                    

Öncelikle hepinizden özür dilerim. Uzun zamandır hikayelerime bakmıyorum. Ve Hera'nın gösterdiği fotoğrafı buraya koyamam kusura kalmayın.

Hera: Ayyy! İmdat!! Apollon bana tecavüz etmeye çalıştı!!!!!

Zeus: APOLLON BUNUN İYİ BİR AÇIKLAMASI OLSA İYİ OLUR!

Apollon: Yemin ederim ben yapmadım! O kendi istedi!

Hera: Kes sesini seni pislik!

Zeus: APOLLON! SENİ HAİN! Hera onu senin intikamcı ellerine bırakıyorum. Nasıl olsa elinde neredeyse, hayır hayır tüm sevgililerimin kanı var. Alışıksın buna.

Hera: -öfke ile Zeus'a bakar- Laf sokmaktanda geri kalmıyorsun hani. Bana yaptıklarını unutmadım haberin olsun.

Apollon: Bir dakika. Kanıtınız yok!

Athena: Kanıta ihtiyaç mı var? "Olimposlular Kurallarının" 170. sayfasının 3. paragrafının 2. satırının 15. cümlesinde açık açık yazıyor.
Hiçbir tanrı evli olmadığı veya bakire olan bir tanrıçaya herhangi bir şekilde cinsel girişimde bulunamaz. Deneyemez. Denerse Zeus'un,Athena'nın,Artemis'in,Hestia'nın gazabına uğrar.

Apollon: Öyle bir kitap mı var?!?!?!

Artemis: Seninle ikiz olduğum için kendimden utanıyorum.

Apollon: Artemis, sana yemin ederim Hera olayları çarpıtıyor.

Hera: Apollon, kanıt mı istemiştin? Al sana kanıt! -Hera bir fotoğraf fırlatır-

Hermes: Hera, Apollon gülümseyin Olimpos TV desiniz!

Ares&Dynoisos: Adamım çok ateşliler!

Hephaistos: Anne? O sen misin?

Afrodit: Yanlız bir şeye değinmek istiyorum.

Demeter: Bence Apollon biraz daha fazla arpa yemeli baksanıza çok güçsüz görünüyor. Değil mi Afrodit?

Afrodit: Hayır,Demeter. Benim bu fotoğrafta gördüğüm Hera'nın da çok istekli göründüğü!

Zeus: Hera?

Hera: Ee şey ben artık burda kalamam. Gitmeliyim.

Artemis: Dur bakalım kardeşime çamur atmana izin veremem. Yine ne işler çeviriyorsun bakalım?

Zeus: HERA YOKSA KENDİ İSTEĞİNLE Mİ YAPTIN?

Hera: Ahh tamam! Evet kendim istedim. Ne var bi kere istedim sen benim gözümün önünde kadınlarla sevişirken ben izledim yıllarca gördüm bu çirkinliklerini artık canıma tak etti Apollon buna en iyi şekilde karşılık vereceklerdendi bende kullandım bana bile zorla sahip olduğunu hatırlatırım ZEUS!

10 Olimposlu: UUUUUU *.*

Zeus: Ama niye Apollon?

Hera: Ahh yapma lütfen, Şu 12 Olimposlu kadrosuna bakarsak zaten Ares, Hephaistos, Dynoisos üçlüsü eleniyordu.

Ares&Hephaistos&Dynoisos: Hades aşkına! Bizim Apollondan neyimiz eksik?

Hera: Hemen sayıyorum bir kere Ares ve Hephaistos siz benim oğullarımsınız. Olmasaydınız yinede hayır derdim. Bir kere Hephaistos'ta tip 0 zaten. Ares'lede Afrodit beraber.

Dynoisos: Beyim neyim ekşik?

Hera: Sürekli ayyaşsın be Dynoisos. Daha "Hera" bile diyemiyorsun.

Dynoisos: Geçeyli biy sebep!

Hera: Yani ya Apollon olacaktı yada Hermes.

Hermes: ●_● Yine kötü emellere dahil olacaktım. Ucuz yırttım.

Hera: Yada dur keşke Poseidon'a gitseymişim. Delirirdin!

Zeus: Aklından bile geçirme Hera!

Hera: Ohoh öyle mi? Poseeeiidoon!

Zeus: -Herayı kolundan tutup kendine çeker- Yeter artık seninle evli kalmayız. Seni sevmiyorum Hera!

Hera: -Şeytani bakışlarla- Kabul et işte! Beni hala seviyorsun!

Zeus: Hayır!

Athena: -tırnaklarıyla oynayarak- Eğer sevmeseydin o umrunda olmazdı. Ama Poseidon'dan laf açılınca deliye döndün.

Hera: Ah! İşte 100 yılın başı şu kızın doğru bir laf etti.

Athena: -tırnaklarından kafasını kaldırıp- Benim her lafım doğrudur Hera.

Hera: -göz devirir- Ee Zeus söylemeyecek misin?

Zeus: Söyleyecek bir şey olmadığını için birşey demiyorum. Artık kırıcı olmaya başladın. İlk zamanlar gerçekten sevmiştim seni ama artık bana itici geliyorsun.

Demeter: Zeus dur yap--

Zeus: Sen karışma Demeter.

Hera: - çenesi titrer- Tamam o zaman madem ' itici' geliyorum sana bende kesin olarak ayrılırım.

WHATSAPP VE OLIMPOS KAVGALARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin