Afrodit-Piper ve Zeus-Jason Özel

1.9K 117 15
                                    

Afrodit ve Piper Özel...
Piper: Anne,sana bir konuda danışmam gerek.
Afrodit: Evet tatlım.
Piper: Biliyorsun ki haftaya en sevdiğin gün.
Afrodit: -ellerini çırpar- Evet tatlım! Haftaya dünyanın en güzel günü! Aşkın en derinden hissedildiği,harika anların yaşanacağı belkide bazı şanslı bayanların evlilik teklifi alacağı mükemmel bir gün! Haftaya Sevgililer Günü♥♥!
Piper: Biliyorum anne ve senden bunun için yardım istiyorum.
Afrodit: PIPER! SEN BİR AFRODIT ÇOCUĞUSUN!
Piper: Sadece fikir istiyorum.
Afrodit: SEVGİLİLER GÜNÜNDE BENDEN NASIL YARDIM İSTERSİN!
Piper: Yardım edecek misin? etmeyecek misin?
Afrodit: Tabikide ederim tatlım!
Piper: Haftaya Jason'a süpriz yapmak istiyorum. Bana ne yapmamı önerirsin?
Afrodit: Hmmm geceleri ne yapılır tatlım? >:)
Piper: İğrençsin anne!
Afrodit: Şaka yapıyorum tatlım! Tamam ona değişik bir şey yapabiliriz.
Piper: Nasıl değişik bir şey?
Afrodit: Jason Jüpiter'in oğlu değil mi? Ona gökyüzü ile ilgili bir şey yapsak güzel olur.
Piper: Anne! Buldum!
Afrodit: Evet tatlım ne buldun?
Piper: Güvercinlerini kullanabilir miyim?
Afrodit: Tabi tatlım!
Piper: Çok teşekkür ederim anne sen bir tanesin!
Afrodit: Önemli değil tatlım! Aşk seninle olsun!
Jason ve Zeus Özel...
Jason: Baba yardımın gerek!
Zeus: Evet Jason sorun ne?
Jason: Haftaya Sevgililer Günü ve ben Piper'a ne alacağımı bilmiyorum.
Zeus: İyide oğlum, bu konu benim uzmanlık alanıma girmiyor ki bu konu Afrodit'in uzmanlık alanı.
Jason: Sen Hera'ya hediye olarak ne aldın daha önce?
Zeus: -eliyle sakalını kaşır- Hmm sanırım ona en son 2000 yıl önce hediye almıştım,aslında evet benimde ona hediye almam gerek. Şu son yaşananlardan sonra onu Olimpos'a geri getirmem lazım.
Jason: Baba-oğul kaldık yani öyle mi?
Zeus: Aynen öyle.
Jason: Afrodit'e mi gitsek?
Zeus: Olmaz. Afrodit Hera'ya söyler,kendimiz bulmalıyız.
Jason: Bir fikrin var mı baba?
Zeus: İstersen şimşeklerle "SENİ SEVİYORUM PIPER!" yazabilirim. Ne dersin?
Jason: Mmm,hayır kız arkadaşımın yanmasını istemiyorum.
Zeus: Sen bilirsin,ama bu Hera'yı tatmin eder herhalde.
Jason: Hala bir hediyem yok!
Zeus: Bak Jason, milyon yıllık hayatımdan şunu öğrendim,kadınlar şımartılmayı severler ama özel günlerinde yanlarında erkeklerini isterler. Birsürü kadınla beraber oldum hepsi başta beni çok seviyordu ama sonra hepsini terk ettim. Doğum zamanlarında yanlarında olmadım ve hepsi benden nefret ediyor. Anlayacağın Sevgililer Günü Afrodit ve çocukları için özeldir. Yani hediye alamasan bile kız arkadaşının yanında ol. Bu ona verilmiş en güzel hediye olacaktır.
Jason: Vay be baba... Sanırım ne yapacağımı anladım teşekkür ederim.
Zeus: Önemli değil evlat. Şimdi Hera'nın gönlünü almam lazım. Ikimizede iyi şanslar.

WHATSAPP VE OLIMPOS KAVGALARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin