"Jiyeon ah..ငါတို႔နဲ႔အတူထမင္းလာစား!" JBတို႔အဖြဲ႕ကတျခားလူေတြမေခၚခင္အရင္ဦးေအာင္jiyeonကိုေခၚလိုက္သည္(jbတို႔အဖြဲ႕ဆိုတာgot7ကလူေတြကိုေျပာတာပါ) jiyeonနဲ႔iuလည္းတျခားမွာမထိုင္ေတာ့ဘဲjbတို႔ဝိုင္းမွာပဲထိုင္လိုက္သည္..jbကjiyeonကိုငယ္ငယ္တည္းကႀကိဳက္ေနတာ..jiyeonဘက္ကေတာ့သူငယ္ခ်င္းစိတ္ပဲရွိပါသည္။ဒါေပမယ့္ တခါတေလေတာ့myungsooကိုမခ်စ္ခဲ့ဘဲjbက္ျပန္ႀကိဳက္ခဲ့ရင္သူဒီလိုခံစားရမွာမဟုတ္ဘူးလို႔ရင္နာနာနဲ႔ေတြးမိသည္။"ဟီဟီ jiyeonေရာ့..ဒီဟင္းစားၾကည့္ နင္ႀကိဳက္မွာေသခ်ာတယ္"jbကျပံဳးရႊင္စြာjiyeonရဲ႕ပန္းကန္ထဲကိုဟင္းေတြထည့္ေပးသည္။markက"jiyeon ah..သူေကၽြးတာေတြမစားနဲ႔ ညစ္ပတ္တယ္ oppaေကၽြးတာစား!"ဆိုၿပီးေနာက္ကာရြတ္ေနာက္ေနာက္ေျပာလိုက္ေတာ့jb markကိုလူသတ္ေတာ့မည့္အတိုင္းမ်က္ေစာင္းေတြထိုးေတာ့သည္။jiyeonလည္းသူတို႔ႏွစ္ေယာက္ကိုျကည့္ၿပီးခပ္ဖြဖြရယ္မိသည္။jbတို႔ႏွင့္ထမင္းအတူစားရတာေပ်ာ္ဖို႔ေကာင္းပါသည္..အကုန္လံုးကလည္းငယ္ငယ္တည္းကဒီေက်ာင္းမွာပဲတက္လာေတာ့အရမ္းရင္းႏွီးၾကသည္။ထမင္းစားၿပီးေတာ့iu jiyeonကိုေက်ာင္းေခါင္မိုးသို႔ေခၚသြား၏။မိုးကအနည္းငယ္အံု႔ေနၿပီးရာသီဥတုကေအးစိမ့္စိမ့္ေလးႏွင့္ေက်ာင္းေခါင္မိုးေပၚမွာေအးျမျမေလေျပေတြကတိုက္ခတ္၍ေနသည္။jiyeonတို႔တစ္ေနရာမွာထိုင္လိုက္ၿပီးေလေကာင္းေလသန္႔ရႈေနမိၾကသည္.."jiyeonငါ့ကိုနင္ဘာလို႔ေက်ာင္းကထြက္သြားခဲ့တာလဲေျပာဦး ၿပီးေတာ့myungsooကေရာ?နင္နဲ႔အတူထြက္သြားခဲ့တာလား?"iuႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာထဲကသိခ်င္ေနတာေတြေမးေတာ့သည္။jiyeonကေတာ့ဘာမွမေျပာမိ..ငိုင္၍သာေန၏။"omoမဟုတ္မွလြဲေရာ နင္တို႔ႏွစ္ေယာက္ခိုးေျပးသြားၾကတာေတာ့မဟုတ္ပါဘူးေနာ္!?ဟဟ"iuကေနာက္ၿပီးေျပာကာရယ္လိုက္သည္..ဒါေပမယ့္ jiyeonမ်က္ႏွာမေကာင္းမွန္းသိေတာ့အရယ္ရပ္သြားၿပီးjiyeonပခံုးကိုဖက္လိုက္ကာ"jiyeon ahနင္မေျပာခ်င္ရင္လည္းငါအတင္းမေမးပါဘူး ဒါေပမယ့္ နင္ငါ့ကိုမွမေျပာရင္ဘယ္သူငယ္ခ်င္းကိုသြားရင္ဖြင့္မွာလဲ?ၿပီးေတာ့ နင္အရင္လိုေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္လည္းမရွိဘူး"iuစိတ္မေကာင္းစြာေျပာလိုက္ေတာ့မွjiyeonလည္းiuပခံုးမွာေခါင္းမွီလိုက္ၿပီးသက္ျပင္းတစ္ခ်က္ခ်ကာ"jieun..ငါနင့္ကိုအမွန္အတိုင္းေျပာျပပမယ္ နင္ယံုႏိုင္ပမလားေတာင္မသိဘူး..လြန္ခဲ့တဲ့၂ႏွစ္က.."
YOU ARE READING
My sea..
Teen Fiction" I love you like I love the sea.. And I am okay with drowning" ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~>>>