Chapter 2 - happy moment turns sad memo

446 21 0
                                    

သာယာတဲ့မနက္ခင္းေလး~~Jiyeonအိပ္ရာကႏိုးလာေတာ့eunjung unnieေဘးမွာမရွိေတာ့ပါ..jiyeonညကအိပ္မက္ဆိုးေတြထပ္မမက္လို႔ေတာ္ေသးသည္ဟုေတြးမိသည္။jiyeonတဲထဲကထြက္ၿပီးအျမန္ေအာက္ဆင္းၾကည့္ေတာ့ မီးဖိုေခ်ာင္မွာမနက္စာျပင္ဆင္ရင္းအလုပ္ရႈပ္ေနေသာeunjungကိုေတြ႕သည္ eunjungကသူ႔မ်က္ႏွာႏွင့္အလြန္လိုက္ဖက္ေသာဆံပင္ခပ္တိုတိုကိုၿပီးစလြယ္စီးေႏွာင္ထားကာအိမ္ရွင္မႀကီးသဖြယ္က်က္သေရရွိရွိလွပေနသည္ဟုjiyeonေတြးကာျပံဳးမိသည္။"oppa!!" Jiyeonျပံဳးရႊင္စြာeunjungဆီသြားရင္းေအာ္လိုက္သည္။"yahh!အရူးမေလး..oppaတဲ့နာ့ကို -.-" eunjungအစကေၾကာင္သြားၿပီးမွျပန္ေအာ္လိုက္သည္..မၾကားရတာၾကာၿပီျဖစ္တဲ့jiyeonသူမကိုoppaဟုေခၚသည့္အသံျပန္ၾကားရ၍လည္းစိတ္ထဲမွာေတာ့ဝမ္းသာမိသည္။"hehe oppaကအခုလိုက်အိမ္ရွင္မႀကီးက်ေနတာပဲေနာ္"jiyeonကeunjungကိုအေနာက္ကေနဖက္ရင္းစပ္ျဖဲျဖဲျဖင့္ေျပာလိုက္သည္။"တယ္..ဒီကေလးႏွယ့္ ျမန္ျမန္မုန္႔စားေတာ့ ဒီေန႔ shoppingထြက္မယ္!"eunjungကအေမႀကီးတစ္ေယာက္လိုjiကိုေျပာလိုက္၏။"Yes sir!"jiyeonအေလးျပဳၿပီးမုန္႔ေတြျမန္ျမန္သြားစားေတာ့သည္။eunjungလည္းသူမမုန္႔ေတြစားရင္းခ်စ္ဖို႔ေကာင္းလွေသာသူမရဲ႕ညီမေလးတျဖစ္လဲjiyeonကိုသေဘာက်စြာၾကည့္ေနမိသည္။ထို႔ေနာက္ သူမတို႔ေရမိုးခ်ိဳးၿပီးေတာ့shoppingထြက္ရန္ျပင္ဆင္ၾကသည္။eunjungကကားကိုသူမကိုယ္တိုင္ေမာင္းသည္..ဒီၾကားထဲ jiyeonကသူအတင္းေမာင္းမည္လုပ္ေန၍eunjungမနည္းတားရသည္။ေဩာ္..အရာရာကအရင္တိုင္းပါပဲ jiyeonေလးဘာမွမေျပာင္းလဲဘူး..eunjungကားကိုေျဖးေျဖးေလးပဲေမာင္းရင္းအေတြးနယ္ခ်ဲ႕မိသည္..

*ေနာက္ေၾကာင္းျပန္

"Unnie unnie သမီးေမာင္းမယ္ သမီးေမာင္းမယ္!" "Yahhh..ji အခုမွေမာင္းတတ္စပဲရွိေသးတယ္ မေမာင္းပါနဲ႔ဟာ"ကားေမာင္းခ်င္၍အသည္းအသန္ျဖစ္ေနေသာjiyeonကိုeunjungေပးမေမာင္းပဲေျပာလိုက္သည္။jiyeonငိုမဲ့မဲ့ျဖစ္သြားၿပီး "အဟင့္ oppa..jungie jiyeonကိုေပးမေမာင္းဘူး" သူမရဲ႕ခ်စ္သူကိုသြားတိုင္ေျပာသည္။သူမရဲ႕ခ်စ္သူက myungsoo...eunjungရဲ႕best friendလဲျဖစ္သည္။myungsooေရာjiyeonေရာကစေတြ႕ေတြ႕ခ်င္းမွာပင္ႀကိတ္ခ်စ္ခဲ့ၾကသည္။အခ်ိန္ေတြၾကာလာသည္ႏွင့္အမၽွသူမတို႔ဘဝမွာအခ်စ္ကအသက္ပင္ျဖစ္လာသည္။myungsooေနာက္ဆံုးေတာ့ဖြင့္ေျပာခဲ့သည္ ဒီလိုနဲ႔သူတို႔ခ်စ္သူေတြျဖစ္ၾကသည္..ခ်စ္သူဆိုသည္မွစံျပခ်စ္သူေတြ တစ္ေက်ာင္းလံုးကအားက်ရေသာခ်စ္သူေတြ တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္လဲအေသခ်စ္သည္..၂ေယာက္လံုးကိုၾကည့္လိုက္ရင္အျမဲျပံဳးရႊင္ၿပီးမ်က္ႏွာေလးေတြကၾကည္လင္ေနသည္။သူတို႔ရည္းစားစျဖစ္ကာစကေတာ့myungsooကိုႀကိဳက္ေနတဲ့ေကာင္မေလးေတြကjiyeonကိုရန္လုပ္ၾကသည္။ထိုသို႔ပင္jiyeonကိုခ်စ္ေနတဲ့ေကာင္ေလးေတြကလည္းmyungsooကိုအရမ္းမုန္းၾကသည္။ဒါေပမယ့္ အခ်ိန္ေတြၾကာလာေတာ့သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ကိုtrue loverေတြလို႔အသိအမွတ္ျပဳၿပီးအားက်ခ်စ္ခင္လာၾက၏။eunjungကmyungနဲ႔jiကိုေအာင္သြယ္ေပးခဲ့တဲ့သူေပါ့..

"Jungie ah..jiyeonေလးကိုေပးေမာင္းလိုက္ပါေနာ္ ေနာ္!ဘာျဖစ္ျဖစ္ငါတာဝန္ယူပါ့မယ္"myungsoo eunjungကိုအသနားခံတဲ့မ်က္ႏွာေလးနဲ႔ၾကည့္ရင္းေတာင္းဆိုလိုက္သည္။"ေအးပါဟာ နင္တို႔အတြဲကေတာ့မလြယ္ဘူး လာလာ jiyeonnie"eunjungကားေရွ႔ခန္းမွဆင္းေပးလိုက္ကာေျပာလိုက္သည္။myungsooေရာjiyeonေရာေပ်ာ္သြားၿပီးjiyeonကကားစေမာင္းေတာ့သည္..မေမာင္းခင္myungsooပါးကိုလ်စ္ခနဲနမ္းလိုက္ေသး၏။"ဒီစံုတြဲနဲ႔ေနရတာၾကာရင္ငါပါရူးေတာ့မယ္"eunjungေရရြတ္လိုက္ေတာ့ေရွ႔ခန္းမွjiတို႔ႏွစ္ေယာက္လံုးရယ္လိုက္သည္။သူတို႔picnicထြက္ရန္သြားေနျခင္းျဖစ္သည္။တစ္လမ္းလံုးရယ္ေမာေပ်ာ္ရႊင္ေနၾကသည္။တစ္ေနရာမွာေတာ့ "ဟင္ အေရွ႕ကကားကဘာလို႔ေရွ႔တည့္တည့္ေမာင္းလာတာလဲ?"jiyeonေၾကာင္ေတာင္ေတာင္နဲ႔ေျပာလိုက္ေတာ့"aghh..park jiyeonနင္ေျပာင္းျပန္ႀကီးေမာင္းေနတာ!"eunjungေနာက္ကအလန္႔တၾကားေအာ္လိုက္သည္။"ဟမ္?"jiyeonေၾကာင္ၿပီးရပ္လိုက္၏။အေရွ႔ကကားကလည္းတည့္တည့္ႀကီးကိုမရပ္ဘဲဆက္ေမာင္းခ်လာေတာ့.."က်ီြ...." "အား!!!" သူတို႔အကုန္လံုးေခါင္းေတြငံု႔ကာက်ံဳးေအာ္လိုက္သည္။သို႔ေသာ္ဟိုဘက္ကဘရိတ္အုပ္လိုက္ေတာ့ကံေကာင္း၍ကားေရွ႔မီးသီးေတြကိုသာတိုက္မိသည္။ဒီလိုနဲ႔ myungsooေျပာခဲ့သည့္အတိုင္းjiyeonအစားကားႏွစ္စီးလံုးအတြက္မီးသီးဖိုးေလ်ာ္ေပးလိုက္ရေလသည္..

*ေနာက္ေၾကာင္းျပန္ၿပီး

"Eunjung unnie!! မီးစိမ္းေနၿပီေမာင္းေတာ့ေလ!!အေနာက္ကjiyeonေအာ္လိုက္မွeunjungသတိရေတာ့သည္။အေနာက္ကကားေတြေတာင္ဟြန္းေတြတီးေနၾကၿပီ။eunjungအျမန္ေမာင္းထြက္လိုက္သည္..jiyeonက"unnieဘာေတြေတြးေနတာလဲ?" "Ahni..ဘယ္centerသြားရင္ေကာင္းမလဲစဥ္းစားတာလြန္သြားလို႔ ဟီး"eunjungလိမ္ေျပာလိုက္သည္။jiyeonဘာမွထပ္မေျပာပဲၿငိမ္ကာလိုက္ပါလာသည္။ eunjung unnieရယ္ သမီးသိပါတယ္..unnieအေတြးေတြကသမီးအေတြးေတြနဲ႔ထပ္တူျဖစ္မယ္ဆိုတာ..jiyeonသက္ျပင္းတစ္ခ်က္ခ်ကာေတြးလိုက္မိသည္..ထို႔ေနာက္ ႏႈတ္ခမ္းဖ်ားမွလည္းေရရြတ္လိုက္၏.."myungsooရယ္..ငါဘာလို႔အျမဲတမ္းသတိရေနတာလဲဟာ..မုန္းတယ္ ေမ့ပစ္ခ်င္တယ္ ဒါေပမယ့္..ငါနင့္ကိုအရင္လိုခ်စ္ေနတုန္းပဲ.."

Jiyeonမ်က္ဝန္းထဲမွမ်က္ရည္တို႔အလိုလိုလိမ့္ဆင္းလာတယ္...

________________________________

:'(

My sea..Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang