ထိုလူက...
"Appa!?" Jiyeon သူမအေဖကိုေတြ႕လိုက္ရေသာေၾကာင့္အံဩသလိုဝမ္းလည္းသာသြားသည္။jiyeon appaကေဒါသထြက္လြန္း၍မ်က္ႏွာႀကီးနီရဲေနၿပီးjiyeonကိုမတရားျပဳက်င့္ရန္ျပင္သည့္လူဆိုးကိုစကာထိုးေတာ့သည္။jiyeonအေဖကတိုက္ကြမ္ဒိုဆရာႀကီးဆိုေတာ့လူဆိုး၂ေယာက္ကိုအသာေလးခ်ႏိုင္ပါသည္။"jiyeon သမီးေလး ဘာမွမျဖစ္ဖူးေနာ္?"သူမအေဖကလူဆိုး၂ေယာက္ကိုအလဲထိုးၿပီးေတာ့jiyeonအနားကိုေလၽွာက္လာကာေမးလိုက္သည္။jiyeonမ်က္ရည္မ်ားၾကားမွျပံဳးကာေခါင္းညိမ့္ျပလိုက္သည္..ထိုစဥ္.."ဒိုင္း!"အေနာက္မွညစာသြားဝယ္သည့္လူဆိုးျပန္ေရာက္လာၿပီးေသနတ္နဲ႔ပစ္လိုက္သည္။"appa!!!!" "အား.."jiyeonအေဖjiyeonေရွ႔မွာေမွာက္ရက္လဲက်သြားပါသည္.."appa appa"jiyeonရင္တစ္ခုလံုးေပါက္ကြဲေတာ့မတတ္ငိုရင္းေအာ္ေနသည္.."ကဲ..မင္းလည္းမင္းအေဖေနာက္လိုက္သြားေတာ့!" ထိုလူဆိုးကေျပာၿပီးjiyeonကိုေသနတ္ႏွင့္ပစ္လိုက္သည္.."ဒိုင္း!"
သို႔ေသာ္ လူဆိုးမပစ္ခင္ရဲ၁ေယာက္ေရာက္လာၿပီးထိုလူဆိုး၏လက္ကိုပစ္လိုက္ေတာ့ေသနတ္လြတ္က်သြားသည္။ေသနတ္ေတြကိုယ္စီႏွင့္ရဲေတြေရာက္လာၿပီးလူဆိုးေတြကိုလက္ထိတ္ခတ္ကာဖမ္းသြားပါ၏။ "appa.." jiyeonေလးယူၾကံဳးမရျဖစ္စြာငိုေနသည္..သူမေရွ႔မွာပင္သူမအေဖဆံုးသြားသည္..အသက္၁၆ႏွစ္အရြယ္ေက်ာင္းသူ၁ေယာက္အတြက္ၾကံဳေတြ႕လိုက္ရတဲ့အျဖစ္အပ်က္ေတြကမရက္စက္လြန္းဘူးလား ကံတရားရယ္...
ထိုေန႔ကသူမအေဖကိုsuzyဖုန္းဆက္၍လိုက္သြားျခင္းျဖစ္သည္ဟုjiyeonအေမကေျပာသည္။ရဲေတြေခၚထားေပမယ့္ေနာက္မွေရာက္လာေတာ့မေသသင့္ဘဲေသခဲ့ရတာတဲ့..myungsooဘာလို႔သူမကိုလာမကယ္ခဲ့တာလဲ..သူမMyungsooကိုအသက္စြန္႔ၿပီးကယ္ခဲ့တာ..ေနာက္ဆံုးေတာ့သူမရလိုက္တာမတရားမႈေတြပဲ..တကယ္ခ်စ္ခဲ့ၾကတဲ့အခ်စ္စစ္ဆိုတာအလိမ္အညာေတြလား..jiyeonနာက်ည္းစြာေတြးမိသည္..အဲ့ဒီေန႔ကစ၍လဲmyungsoကိုလံုးဝမေတြ႕ေတာ့တာပါ သူမအေဖရဲ႕ဈာပနပြဲေတာင္သူမေရာက္လာခဲ့ဘူး..ဘာမွလည္းအဆက္အသြယ္မရ..jiyeonမွာသူမေၾကာင့္အေဖေသရတယ္ဟုေတြးကာကိုယ့္ကိုယ္ကိုသတ္ေသဖို႔အထိလုပ္ခဲ့သည္။ကံေကာင္း၍ eunjungသိသြားကာအခ်ိန္မွီကယ္လိုက္ႏိုင္သည္။jiyeonအေဖရဲ႕ကုမၸဏီမွာလဲပိုက္ဆံေတြရွံုးၿပီးပ်က္သြားသည္..jiyeon ommaကအေမရိကားကိုအၿပီးသြားေနဖို႔ဆံုးျဖတ္လိုက္သည္။jiyeon Myungsooကိုအလြန္မုန္းမိပါသည္..သူအရမ္းရက္စက္တယ္..ဒါေပမယ့္ သူ႔ကိုေန႔တိုင္းညတိုင္းသတိရကာေနဆဲပဲ..jiyeonဘဝကအခုဆိုရွင္လ်က္ႏွင့္ေသေနသလိုပင္ သူမအခ်စ္ဆံုးလူ၂ေယာက္ကိုတစ္ခ်ိန္တည္းမွာဆံုးရွံုးလိုက္ရသည္..ထိတ္လန္႔ဖြယ္ျမင္ကြင္းေတြကညစဥ္လိုလိုအိပ္မက္ဆိုးျဖင့္ေျခာက္လန္႔ဆဲ...
YOU ARE READING
My sea..
Teen Fiction" I love you like I love the sea.. And I am okay with drowning" ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~>>>