Chapter 8 - ghost on phone

174 14 2
                                    

    မိုးသည္းထန္စြာရြာေနေသာည.. jiyeonစာနည္းနည္းျပန္ၾကည့္ၿပီးအိပ္ရန္ျပင္ေနသည္။eunjung unnieကေတာ့သူ႔အခန္းထဲမွာ မိုးေအးေအးနဲ႔အိပ္ေပ်ာ္ေနေလာက္ၿပီ.."တီ တီ တီ" jiyeonဖုန္းကmsgေရာက္၍အသံထြက္လာသည္..အခ်ိန္က၁၂နာရီေက်ာ္ၿပီးjiyeonလည္းေတာ္ေတာ္အိပ္ခ်င္ေနၿပီ။ဒီအခ်ိန္ႀကီးဘယ္သူလဲမသိဘူး jiyeonအိပ္ခ်င္မူးတူးႏွင့္ေရရြတ္ရင္းဖုန္းကိုယူၾကည့္လိုက္သည္။msgကသူမမသိေသာဖုန္းနံပါတ္၁ခုဆီမွ..

"From Unknown

Park jiyeon..ဘာလို႔မအိပ္ေသးတာလဲ?"

Jiyeonနည္းနည္းေၾကာင္သြား၏။သူမ မအိပ္ေသးတာကိုဘယ္လိုသိပါလိမ့္..ၿပီးေတာ့ ဒီဖုန္းနံပါတ္တစ္ခါမွမျမင္ဖူးတာေသခ်ာသည္။သူမလည္းသိခ်င္စိတ္ႏွင့္ျပန္ပို႔ရန္ဆံုးျဖတ္လိုက္သည္..

" To Unknown

Please..tell me first..who r you??"

ခဏၾကာေတာ့msgျပန္ေရာက္သည္။

"From Unknown

မင္း..မိုးသည္းတဲ့ညတစ္ညမွာေသသြားတဲ့လူတစ္ေယာက္အေၾကာင္းၾကားဖူးလား? အခုလိုအခ်ိန္မ်ိဳးမွာေပါ့"

Jiyeonဖတ္ၿပီးမ်က္ေမွာင္ၾကံဳ႕မိသည္..'အားအားယားယားmsgေလၽွာက္ပို႔တဲ့လူေတြပဲေနမယ္..ငါ့ဖုန္းနံပါတ္ဘယ္ကရသြားလဲမသိဘူး စိတ္ညစ္လိုက္တာ'သူမေတြးရင္းျပန္မပို႔ဘဲအိပ္ရန္ေတြးလိုက္သည္။ထိုစဥ္msgထပ္ေရာက္လာ၏။

" From Unknown

မင္းအခုငါ့ကိုဥေပကၡာျပဳဖို႔ၾကံေနၿပီမလား?မလုပ္ပါနဲ႔ကြာ..ငါလူေတြကိုဒီအေၾကာင္းေျပာခ်င္ခဲ့တာၾကာပါၿပီ!မင္းငါ့အေၾကာင္းမသိေသးဘူးထင္တယ္..ဒါဆိုငါေျပာျပမယ္~~အခုလိုမိုးသည္းတဲ့ညေပါ့..လူတစ္ေယာက္အရက္မူးၿပီးလမ္းမွားကားေမာင္းမိတယ္ မွားၿပီးေမာင္းေတာ့သူေရာက္သြားတာ သခ်ႋဳင္းပဲ!ဒါေပမယ့္သူမသိဘူး သူ႔မ်က္စိထဲမွာႀကီးမားတဲ့အိမ္တစ္လံုးလို႔ျမင္ေနတယ္..မိုးကလည္းအရမ္းသည္း ကားကလည္းစလစ္ျဖစ္မွာေၾကာက္ေနရေတာ့ သူအဲ့အိမ္ထဲဝင္လိုက္တယ္ အိမ္ထဲမွာမိန္းမလွေလးေတြအမ်ားႀကီးပဲတဲ့ သူလည္းအရမ္းေပ်ာ္ၿပီးသူအႀကိဳက္ဆံုးေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ကိုစqေတာ့တာ~အဲ့ေကာင္မေလးကအလြယ္တကူပဲလက္ခံေတာ့သူတို႔ႏွစ္ေယာက္အခန္း၁ခုကိုသြားၾကတယ္ အဲ့အခန္းကေသေသသပ္သပ္ေလး အခန္းထဲမွာခုတင္တစ္လံုးနဲ႔ျပတင္းေပါက္အႀကီးတစ္ခုပဲရွိတယ္..အဲ့လူကေတာ့အရမ္းေပ်ာ္ၿပီးကုတင္ေပၚကိုပစ္လွဲခ်လိုက္တယ္..ဒါေပမယ့္သူလွဲခ်လိုက္တာခါးအရမ္းနာသြားတယ္ ဘာလို႔ဆို သူေတြ႕ခဲ့တဲ့ႏူးညံ့တဲ့ေမြရာနဲ႔ကုတင္မဟုတ္ေတာ့ဘဲအေခါင္းႀကီးျဖစ္တာကိုး..သူ႔ေကာင္မေလးကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့...မ်က္လံုးေဟာက္ပက္နဲ႔တစ္ကိုယ္လံုးေသြးေတြေပက်ံၿပီးပုတ္ပြေနတဲ့သရဲမႀကီး!သူအရမ္းလန္႔ၿပီးေအာ္ဟစ္အကူအညီေတာင္းေတာ့အျပင္ကလူေတြေရာက္လာတယ္ ဒါေပမယ့္ ေရာက္လာတဲ့လူေတြကပိုၿပီးေတာင္အရုပ္ဆိုးတဲ့ သရဲမေတြ!သရဲမေတြကမေကာင္းဆိုးဝါးအသံလိုရယ္ေမာရင္းသူ႔နားကပ္လာတယ္ သူလည္းအရမ္းေၾကာက္ၿပီးမ်က္လံုးႀကီးျပဴးကာေၾကာင္ၾကည့္ေနမိတယ္ အဲ့ထဲကသရဲမ၁ေယာက္ကငါတို႔ညစာအတြက္ေတာ့ဖူလံုၿပီဆိုၿပီး..သူ႔ကိုစတင္ဖဲ့ကိုက္စားေတာ့တယ္.."အား"ဆိုၿပီးသူေအာ္လိုက္တဲ့အသံႀကီးကေဘးမွာလူရွိရင္နားေပါက္ထြက္သြားမတတ္က်ယ္ေပမယ့္သူေရာက္ေနတာလူေတြအကုန္လံုးေရွာင္သြားၾကတဲ့သခ်ႋဳင္း..ဒီလိုနဲ႔သူ႔ရဲ႕ဗိုက္ေတြကိုေဖာက္ ေခါင္းကိုဆြဲျဖဳတ္ စားၾကတယ္..မင္းသိလား အဲ့လူကငါပဲ!အဲ့သရဲမေတြကအခုေယာက်ၤားအသားစားရတာရိုးၿပီးမိန္းမပ်ိဳလွလွေလးေတြမွစားခ်င္ေနတယ္ မင္းသတိထားေတာ့!!အခုသူတို႔လႈပ္ရွားတဲ့အခ်ိန္ပဲ!မိုးသည္းည ၁၂နာရီေက်ာ္.."

Jiyeon..ရွည္လ်ားလွတဲ့msgကိုဖတ္ၿပီးေနာက္မွာေခၽြးေတြျပန္ေနၿပီ..တံေတြးတဂလု ဂလုနဲ႔မ်ိဳခ်မိေနတာ..အျပင္မွာမိုးကသည္းေမွာင္မည္းၿပီးသူမအခန္းထဲကိုအရိပ္ေတြျဖတ္လာသလိုလို..jiyeonတကယ္မရေတာ့ဘူး အရမ္းေၾကာက္ေနၿပီ ဒီအခ်ိန္မွာသူသတိရတာကေတာ့eunjung unnieပဲ!သူမအခန္းထဲအျမန္သြားရမည္..jiyeonဒူးေတြတုန္ေနရင္းသူမအခန္းမ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္မွeunjungအခန္းကိုသြားလိုက္သည္။ေတာ္ေသးတယ္ အခန္းကမ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္မလို႔..eunjungအခန္းကိုlockခ်ထားေတာ့သူမတံခါးေခါက္လိုက္သည္။ျမန္ျမန္လာဖြင့္ပါေတာ့jungieရယ္!jiyeonငိုမဲ့မဲ့ႏွင့္ေတြးလိုက္သည္။သူမမ်က္လံုးထဲမွာဟိုmsgထဲကဟာေတြပဲျမင္ေနၿပီ..jiyeonကတကယ္ေၾကာက္တတ္တာ အရင္ကအေဖနဲ႔အေမကိုယ့္ေရွ႔မွာရက္ရက္စက္စက္ေသတာျမင္ခဲ့တဲ့ကေလးတစ္ေယာက္ကမေၾကာက္တတ္ပဲေနမလားေလ..သူမအရမ္းလည္းအားငယ္တတ္သည္။"ေဒါက္ေဒါက္"jiyeonမ်က္ႏွာကိုေအာက္ခ်ရင္းထပ္ေခါက္လိုက္သည္..တံခါးလာဖြင့္ပီ! "jungie ah"jiyeonမ်က္ႏွာကိုအေပၚျပန္ေမာ့လိုက္ရင္းတံခါးလာဖြင့္တဲ့eunjungကိုဖက္ရန္ၾကည့္လိုက္ေတာ့...သရဲ..မ...ႀကီး..."အား!!!!!!!"

_____________________________________

Double update! Enjoy ^^

My sea..Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang