Naruto ve hinata köyde dışına çıktığında, nerde kamp yapacaklarını belirlemelilerdi.
Hinata mırıldadı.Hinata: Naruto-kun Nerede yapıcaz kampı?
Hinata: ben üşüdüm...
Naruto hinata'ya elini uzattı hinata şaşkın bir ifade ile Naruto'nun eline baktı. Hinata napıcaktı? O anda kalp krizi geçirebilirdi.
Naruto:Hinata, Elimi tutar mısın?
Hinata Naruto'nun deniz gibi mavi gözlerine baktı. Galiba ona gelen ele tutacaktı ve tuttu.
Naruto koşmaya başladı. Hinata da Naruto'nun elini tutmuş, arkasından Naruto'ya yetişmeye çalışıyordu.
O çok hızlıydı, ve hinata'nında ayağının takılmasına neden oldu.Naruto arkasına bakarak sırıttı.
Naruto: birisi bana yetişemiyormuş herhalde...! Hahaha!
Hinata kaşlarını çattı ve kafasını sağa çevirdi. Naruto durdu ve hinatayı kucağına aldı. Hinata domates gibi olmuş, Naruto'ya bakıyordu. Naruto başınk eğdi ve küçük lila hafif beyaz gözlere baktı.
Naruto:hadi hadi! Durmak yok ben kamp yapıcağımız yeri iyi biliyorum!
Naruto koşmaya başladı. Hinata gözlerini Naruto'dan ayıramadı ve tabi en sonunda bayıldı. Naruto tekrar başını indirince hafif gülümsedi.
Naruto: (gene heyecandan bayıldı!)
Naruto ve kucağındaki hinata vardıklarında düz bir çimenlik yere geldiler fakat ağaçlar bu çimenlikii kaplıyordu. Naruto hinata'yı yavaşca yere bıraktı. Hinata'yı uyandırmaya çalıştı ve hinata gözlerini biraz kırparak açtı.
Naruto: hadi hinata, Ateş yakalım!
Hinata yavaşca yerinden kalkarak tekrar o deniz mavisi gözlere baktı.
Hinata: tamam.
Naruto: ben ateş yakıyim sende çadırı kur. Yardım istersen buradayım.
Hinata başını salladı ve Naruto'nun getirdiği poşetleri açtı ve çadırı buldu. Yağmur azda olsa yavaşlamıştı. Hinata çadırı yapmaya çalışırken Naruto odun toplamaya gitmişti. Çadırı hala kurmaya çalışıyordu ve Naruto gelmişti. Elinde bir kaç odunla, hinata'ya baktı. Sanırım çadırı yapmakta zorlanıyordu.
Naruto: hinata, istersen çadırı ben kurayım. Sen ateş yak.
Hinata:tamam, benim için fark etmez.
Hinata Naruto'nun getirdiği odunları aldı ve yavaşça yere serdi getirdiği kibriti yaktı ve yanmıyordu? Ahhh tamamen unutmuşlardı yaş odun... Ve yağmur.
Naruto çadırı kurmuştu battaniyeride serdi. Ve yatak yaptı sadece 1 tane.
Naruto:burası tamam hinata, sen?
Naruto hala yakmadığını gördü.
Naruto: sorun mu var hinata?
Hinata: yaş odun olduğu için yanmıyor..
Naruto biraz şaşırdı neyse akşam olmaya başlamıştı. Hinata titriyordu. Naruto ise vücudunu ısıtmak için antrenman yapıyordu ki akşam oldu bile. Naruto antrenmanı bitirdi ve hinata'ya doğru adımladı. Naruto üşümüş olan genç kızı izledi bir süre...
Naruto: hinata çadırın içine girelim yatak yaptım.
Hinata Naruto'nun değinir yerine getirdi. Fakat tek yatak vardı ve Naruto'ya döndü.
Naruto: beraber yatarız. İkincisine gerek yok.
Hinata tekrar kızardu ve yattı boşluk bırakarak Naruto ise yanına uzandı.
Naruto soğuk sesi ile fısıldadı;Naruto: sana sarılmamı ve ısıtmamı istermisin bebeğim?
Hinata bu dediğine karşı dona kaldı ne diyeceğini bilemedi.
Naruto: gözlerin evet diye yalvarıyor bana hm?
Naruto: yaklaş bana hinata.
Hinata Naruto'ya yaklaştı. Sonra da Naruto ellerini hinata'nın bel çukuruna doldı. Hinata ellerini ise Naruto'nun boynuna doldadı.
Naruto: bu gece en büyük gece. Sadece ikimiz...
Naruto hinata'yı biraz yukarı kaldırdı, hinata'nın boynunu emdi ve ısırdı.
Hinata kuçuk ve hafif inlentiler çıkardı. Evet domates gibi olmuştu gene. Ama artık kendine hakim olması lazımdı. Bayılmaması lazımdı... Naruto hinata'yı tekrardan indirdi.Naruto: beğendin mi?
Hinata: hm.. Hm.
Naruto nazik bir şekilde güldü. Yavaş yavaş ikisi de gözünü kapadılar ve hayal ettiler 'hinata ile olsam ne olur' 'Naruto ile olsam ne olur'mu diye ikiside uykuya daldı.
10 kasım!