Sabah olduğunda Naruto gözlerini açtı. Yataktan kaldığı gibi hinatanın çantasına yönlendi. çantasını kurcaladığında biraz ekmek ve sarelle gördü. onları eline aldığında hinatada yavaş yavaş uyanıyordu.
hinata narutoya baktı ve şunu dedi.
hinata: naruto-kun ne yapıyorsun?
naruto: senin çantadan saralle ve ekmek aldım beraber yeriz diye bir sıkıntı mı var ?
hinata yerinden kalktı ve başını sağ sol yaptı. dışarıyo doğru adımladığında güzel bir gökkuşağı gördü. yağmurdan dolayı çıkmıştı.
noruto osırada saralleli ekmekleri yapmıştı bile. hinataya doğru gitti. masum gözlere yandan baktı ve elindeki saralleli ekmeğin birisini hinataya uzattı. hinatada narutoya baktı elinedeki saralleli ekmeği aldı. nazikçe yemeye başladı.
naruto yemeye başlamadı çünkü hinataya gözleri dalmıştı uzun saçları kehkülleri lila gözleri narutoyu kendinden almıştı. sonra hinata narutoya baktı naruto sarsıldı ve önüne döndü. yemeğini yemeye başladı.
hinata: teşekkür ederim. eline sağlık naruto-kun.
naruto: ne demek lafı bile olmaz
naruto içeriye girdi ve telefonunu eline aldı.
konohagrup
naruto
selam herkese
lee
naruto nerdesin sen?
naruto
.hinata ile birlikteyim
lee
vayy bizimki aşık mıı olmuş?
neji
LEE!
Lee
tamam sustum.
_____________
naruto dışarı çıktığında hinata ortalıkda gözükmüyordu. nereye gitmişti ki? naruto içeri girip beklemeye başladı. hinata 1 buçuk saat olmuştu hala dömedi. naruto meraklanmaya başladı. dışarı birdaha çıktı. havaya baktı çok soğuktu. bu soğukta neredeydi bu kız? naruto ormana daldı ve hinatayı aramaya başladi süreklii hinata hinata diye bağrıyordu canı çıkana kadar.
hehe sizce hinata nereye gitti?
bOşuna köy demeyin köy değil.OERJIGQIEHĞGOFIJNFŞIEHWIŞO