Naruto çadıra dönmüş, kendine söyleniyordu.
Naruto: (bi kızı nasıl kaybedersin sen ya!)
Naruto saçlarını sıkmış, başını bacaklarına koyuyordu. Kendine o kadar kızgındı ki... Nejiye ne söyleyecekti? Hinatayı kaybettim felan mı? Naruto saçlarını sıkmaya devam etti.
Naruto sinirleri pofur pofur kaynayarak burada eli kolu bağlı oturamazdı. Ayağa kalkıp bidaha aramaya çıktı.
-
Hinata, gözlerini açtığında gördüğü manzaraya şaşırdı. Küçük bir kulübedeydi. eli, kolu bağlanmış, gövdesi de sandalyeye bağlanacak şekilde bağlanmıştı. Ağzınıda kapatımşlardı.
Hinata: (neredeyim ben?)
O sırada kapıdan biri girdi..
Hinata onu tanınımıyordu, daha.Xxxxxx: selam hinata.
Bu kimdi böyle rahat konuşuyordu. Daha daha adımı nerden biliyordu?
Hinata:mhhmhmhmh
Xxxxxx: birşey mi diyeceksin?
Hinata: mhmhmhm
Xxxxxx: açıyorum o zaman ağzını?
Yavaşca hinatanın ağzındaki bağlanmış olan bezi aldı.
Hinata: sen kimsin!
Xxxxxx: adım toneri.
Hinata onu gerçekten tanımıyordu. Kimdi bu beyaz saçlı adam?
Hinata: bırak beni!
Toneri: hayır.
Hinata: BIRAK!
Toneri: nereye kaçabilirsin ki?
Toneri hinatanın karşısındaki koltuğa oturdu ve ağzını bezle bağladı.
Toneri: (epey sakinmiş.)
Toneri: yakında evleneceğiz.
Hinata: (ne diyor bu? Delirdi iyice.)
Toneri: delirdiğimi sanabilirsin. Ama ben gerçekleri söylüyorum.
Toneri araksına yaslandı. gözlerini kapadı.
Hinata: (uyuyor..hiç bıçak felan yok mu buralarda ya?)
Hinata: (vallaha heryere baktım yok.)
Hinata: (ah, saf hinata! nasıl kaçırılmayı becerdin ki Bu sapık herif tarafından.)
Hinata: (acıktım zaten bu malda yemek vermıyor insana. Uyuyo baksana kış ayısı gibi. Domuz.)
Hinata: (Naruto ne haldedir acaba?)
-
Naruto aramaya devam ediyordu ama küçük bir ayak izi bile yoktu. Dağlara çıkmayı düşünüyordu. Eğer gücünğ kullanarak hinatayı bulabilirdi! Ahh aman tanrım, daha önce neden aklına gelmedi ki?
Naruto Sage mode açtı ve hinata ya ulaşmaya çalıştı. Evet buldu! Arkasındaki, dağdaki kulubedeydi. Sevindiği an kaşlarını çattı. Yanına biri vardı. Naruto oraya doğru yol aldı.