למרות שפייפר אמרה לוויל שזה בסדר, זו לא היתה ההרגשה שלה. היא לא רצתה להישאר שוב במציאות שקרית בלי יכולת להתערב. היא הלכה אל ניקו שדיבר עם ג'ייסון ונסתה להבין איך להישאר רגועה בכל הסיפור הזה.
"בנים" היא אמרה, אנבת' התקרב לפרסי על החוף מולם ופייפר תהתה לעצמה מה יותר מוזר, פרסי בשיער ארוך או אנבת' בקצר. מן הסתם כל הסיטואציה היתה קצת סוריאליסטית, אפילו בשבילם.
"אז, איך אנחנו גורמים להם להתנשק? יש לנו מושג עוד על הסיפור הנוכחי שלנו?" ג'ייסון שאל, הפתיע את פייפר "כן הוא זוכר, אבל הוא מתחיל לשכוח וגם אני." ניקו אמר, זה התאים למה שוויל אמר לה. גם וויל התקרב אליהם.
"פייפר אם את יכולה לדבר עם אמא שלך זה יהיה נפלא למה אין לי כוח לזה." וויל נאנח והתיישב על הדשא לפניהם. "מה עם נבואה? תהיה נבואה גם הפעם או שפשוט צריך לזרום עם זה?"
"כן וויל, כי ככה נבואות עובדות. נראה לך שיש למישהו מאיתנו מושג?" פייפר התריסה, היא לא רצתה שזה יצא לה כל כך תוקפני אבל זו המציאות. "סליחה." היא מיהרה להוסיף.
"מישהו ראה את אפרודיטה, או יסמין, או איך שהיא לא רוצה לקרוא לעצמה שוברת לבבות איפשהו באזור?" ניקו שאל, שלושת הראשים הנידו לשלילה לפני שחזרו להתמקד במופע שלפניהם. הם הורידו את העיניים מהסיטואציה רק לכמה שניות, זו אולי הסיבה שהם היו מופתעים כל כך כשפרסי סתרה לאנבת', צעקה משהו לא ברור ורצה משם. "טוב" מלמלה פייפר, מותשת לגמרי "זו הולכת להיות בעיה. ג'ייסון לך לאנבת' אני הולכת לפרסי, בואו נסיים עם זה כמה שיותר מהר בבקשה."
YOU ARE READING
Living upside down 2/ פרסבת'
Fiksi Penggemarהחיים מתהפכים שוב ושוב, והאלים ממשיכים לשחק עם הבובות הקטנות שלהם, השאלה היא, מה אפרודיטה עשתה עכשיו?