-end-

111 7 1
                                    

Tartva a szemkontaktust Erwin a fenekemhez nyúlt, s széttfeszítette azt, míg én lassan engedtem le testem, s engedtem magamba méretét.

Lassan tettem mégis édes fájdalmat éreztem, de szerettem ezt az érzést. Amint teljesen elhelyezkedett bennem, vártam kicsit hogy táguljak, s megszokjam végre.

Lassú mozgásba kezdtem, de szinte alig bírtam a véremmel, alig vártam hogy csak úgy ki-be járjon bennem. Ezért is gyorsítottam picit, miközben mindketten egyre hevesebben vettük a levegőt.

A percek múlásával egyre gyorsabban mozogtam, Erwin is mozgatta a csípőjét alattam ahogy tudta. Nyakát átkatolva csak úgy faltam ajkait lihegve, nyögve.
Erwin is marta bőröm, fenekemen karomon, hátamon. A nagy csókcsatát néha megszüntettük, és az ajkak helyett az a nyaki érzekeny bőrt vettük célba. Nyakunk csak úgy lilult-pirult a szívás és a harapás nyomoktól.

A levegő egész pállottnak hatott a folyamatos lihegésektől. Folyt rólunk az izzadtság, míg a szobát betöltötték a szerelem hangjai.

-e-erwin...-nyögtem ajkaira kedvesem szép nevét, hisz már eléggé közel voltam. Pár pillanattal később be is következett: fehér élvezetem kettönk között landolt, az én és Erwin hasán, s fejem háradöntve hagytam hogy testem gyümölcse napvilágot lásson.
Szinte teljesen ebben a pillanatban megéreztem fenekemben szőke hercegem élvezetét is.

-Levi...ah..-így élvezett el, mikor nevemet nyögi, mindig zavarba hoz. Ezért is, na meg a fáradtság miatt mellkasára borultam, s pihegve öleltem tovább. Ő is engem átkatolva ölelt magához, miközben izgalmát elkevesztett farka lassan kihúzódott popsimból.

- öhm... ki kéne mosnom magam...- miután viszonylag kipihentük magunkat  megtörtem a csendet.
-majd én, segítek, gyere. - úgy rendezett ölében mint egy kisbabát, s felemelt izmos karjaival. Szememet lehunytam, és így mentünk a fürdőszobába. Biztonságban éreztem magam vele.

Вы достигли последнюю опубликованную часть.

⏰ Недавно обновлено: Nov 10, 2021 ⏰

Добавте эту историю в библиотеку и получите уведомление, когда следующия часть будет доступна!

Eruri-hun ya0i Место, где живут истории. Откройте их для себя