-continue-

121 7 0
                                    

Miután szinte idegtépő lassúsággal leszedtem övét, nyakam köré tekertem, s a legkisebb fokozatra állítva becsatoltam. Erwin csak ámult és bámult, hisz általában ő szokta vezérelni a dolgokat.

Földre lekuporodva sarkamra ültem két lába előtt. Nadrágját kigomboltam, majd térdéig lehúztam, onnan pedig hagytam hogy magától a bokájára csusszanjon. Ezekután nadrágját kikerülve teljesen 2 lába közé másztam, s combjaira helyeztem kezeim. Ölébe bújva alsója egyre meredezőbb tartalmához simítottam arcom, és csakhogy húzzam Erwin agyát eljátszottam ezt még párszor. Akaratosan hajamba markolt, jelezve hogy többet akar, én pedig ezen csak kedélyesen elmosolyodtam, hisz pont ezt vártam.

Boxerét amilyen gyorsan csak tudtam lehúztam, így pont szembe kerültem hatalmas férfiasságával. Kezembe vettem majd Erwin szemeibe nézve kissé bekancsalítottam, s kinyújtottam a nyelvem egy erotikus sóhajjal kísérve. Tudtam hogy tetszeni fog neki. Újra hajamba markolva közelebb nyomta fekete kobakom tagjához, én pedig ezzel egyidőben elkezdtem mozgatni kezem lassú fel-le tempóban. Bő nyálat összegyűjtve számban körbenyaltam makkján, majd kicsit bekaptam.

Kezemmel egyre gyorsabb tempót diktáltam, miközben fejem egyre inkább mozgott, egyre méllyebben járt torkomban Erwin nemessége. Egy idő után éreztem hogy nem megy mélyebbre a nyakamat szorító öv miatt, és ez persze partneremnek is feltűnt.

Egyik kezével rásegített buksim mozgására, így egész mérete eltűnt a számban. Próbáltam pár másodpercig tartani, de ekkora szervet lehetetlen volt, ezért a gag reflex beindulása miatt hirtelen kaptam hátra kobakom enyhén öklendezve.

Nadrágom közben egyre szorosabbá vált, hisz mitagadás, már csak ez is be tud indítani. Erwin ezt pontosan tudta, ezért lábával elkezdett matatni lábaim közt. Hol finomabban, hol erősebben, ezt pedig nem hagyhattam hangok nélkül. Kénytelen voltam abbahagyni parancsnokom farkával való foglalkozást, így már csak lábai között hevertem. Hogy kissé hasznossá tegyem magam, elkezdtem levetni immár feleslegessé vált felsőruházatom, amint pedig ez jó messzire került, Erwin kezem megfogva felállított.

Mielőtt bármit is tehettem volna, a szó szoros értelmében letéptem ingjét. Mindig is szerettem látni szerelmem számomra tökéletes felsőtestét, és mint mindig, most is áhítattal simítottam végig rajta. Erwin hagyta hogy ezt megtegyem, csak utána fogott rá csípőmre, s hajolt közel mellkasomhoz.

Érzékien nyalt rá mellbimbómra, ami azonnyomban nyögést váltott ki belőlem. Játszdozott velem egy darabig, s én haját téptem élvezetemben, miközben már nadrágom tényleg kezdett nagyon szűkülni. Odanyúltam hát, s gigomboltam, kicipzároztam. Alsónadrágomba nyúlva gyorsan rárántottam magamnak párat.

Úgy éreztem nem bírom tovább, azonnal akarom. Ígyhát felpattantam öléből és levettem nadrágomat, majd Erwin megragadta nyakamon csüngő öve végét és újra öle felé húzott, de nem ültem le még. Erwin  szemébe nézve tétováztam kicsit, bár nem kellettek szavak, mindketten tudtuk hogy akarjuk egymást.

Eruri-hun ya0i Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon