13🦕

32 4 8
                                    

Youngha pov's:

Petang ni aku berdiri dihadapan pagar rumah Hendery..

Dengan macam drama queen berdiri tetengah panas ni mula mengeluh...

Mana la si Hendery ni? Aku dh la pendek nak tgk kereta dia kat junam bawah tu...

"BHAAA!".

"OPOCOT MAK KAU SHREK!".

"Woyy mak aku bukan Shrek la! Mak aku cantik okay".

Aku terus ketuk kepala Hendery yang tertiba buat aku terkejut...

"Banyaknya barang kau?".

"Tak la banyak... Sikit jer".

Hendery menolak aku ketepi dan menawarkan dirinya untuk menganggkat beg aku...

"Oyyy mang ayyy! Kau bawak apa dalam ni? Berat macam pergi angkat benda kat Gym sial!".

"Tepi la kalau tak boleh... Orang boleh angkat dia tak boleh".

Aku terus merampas beg itu dan menganggkat... Dia yang aku sempat toleh dia tercenggang...

Takyah tercenggang sangat... Aku dah biasa waktu Johnny aku tinggalkan dan hidup sorang diri...

"Bukak la pagar samdol!".

Hendery yang ngebug eh? Senang cerita termenung tu terus dimatikan lemunan itu terus membuka pagar.

"Ye ye sabo".

Aku pun menanggkat dia menolak dan tarik beg aku...

Sampai dihadapan pintu rumah dia... Aku masih menunggu tapi taklah ceroboh giler apa?...

"TADA!! Rumah aku, rumah bujang memang macam ni gayanya... Tapi! Tak la bersepah".

Dia senyum kekok pabila rumah dia... Dia sendiri introduce kan... Wow!

"Bagusla kalau tak bersepah... Takde la nanti aku penat nak kemas rumah kau, rumah majikan aku lagi... Urrghhh... Penurt tho!".

Terus aku rebahkan badan aku diatas sofa berbentuk bulat...

"Eh jangan menaikkan apa yang tak boleh aku tahan".

"Ele, yela... Bilik aku mana satu?".

Hendery menunjukkan isyarat jom naik atas aku terus la ikut... Rumah aku mana ada tingkat 3... Majikan aku pun tingkat 2 jek siot....

Aku pun mengikut lenggang lenggok bontotnya terus naik keatas...

"Okay ni bilik aku bersebelahan bilik kau... Tapi tidur jangan mengigau pula... Tahu ii dalam bilik aku nanti kau tidur sekali dengan aku... Taknk aku menjalinkan perhubungan fizikal dengan kau".

"Eh tolong sikit... Aku tidur tak mengigau eh. Aku pun tak hingin nak menjalinkan apa tuh? Fasik? Hubungan fasik tuh".

Hendery gelakkan aku itu terus aku memandang dia dengan pandangan yang dingin....

"Fizikal... Bukan fasik... HAHA susah ada orang tak tahu ni".

Eh... Bukan eh? La kita tahu la kita ni tak pandai... Sukan jek kita mahir.. bab ii belajar kau tanya la Johnny... Dari aku umur aku 3 tahun until 4 tahun dia yang ajar aku berspeak taw.... Kau hado?...

"Budu lu".

Terus aku masuk bilik dan hempas pintu bilik kekuat...

"Woyh jangan hempas kekuat... Ni pintu bilik aku tho!".

Aku hiraukan....

End pov's

Jaehyun gelisah dihalaman hadapan rumahnya... Balik tadi Jihyo dan Younghwa sahaja balik sama dia... Tetapi tidak bagi, Youngha..

𝕋𝕖𝕣𝕔𝕚𝕡𝕥𝕒 𝕊𝕒𝕥𝕦 𝕀𝕜𝕒𝕥𝕒𝕟 - 𝕁𝕦𝕟𝕘 𝕁𝕒𝕖𝕙𝕪𝕦𝕟Where stories live. Discover now