Október 2. Vasárnap

18 2 0
                                    

Nos, elég hosszú nap volt. Először is, átmentem Brooksnak és Lancenek segíteni pakolni. Egyébként tegnap rákellett vennünk Lance-t, hogy jöjjön ő is, mert azt hitte, hogy zavar minket.  Miután minden fontos dolgot, -Brooksról van szó, szóval kb.az egész szobáját- dobozokba pakoltuk, és nálunk kipakoltuk, délután 3-kor végeztünk. Utána elmentem futni, majd zuhanyzás után, csináltam vacsit, a húgommal, mert a drága, szerelmes pár, elment moziba, és engem nem vittek, ami persze most érthető, mert Marvelt néznek, és én nem annyira szeretem...

-Öhm...lehet egy kérdésem?-kérdezte, a húgom, hirtelen megszakítva a néma csöndet.

-Persze!-vágtam rá azonnal.

-Öhm...-kezdte, de mivel félbeszakítottam, nem tudta folytatni...

-Van egy olyan érzésem, hogy azt szeretnéd megkérdezni, hogy átjöhet-e a barátod...-ismertettem vele, hogy mit gondolok.

-Hát, öhm...igen, de csak ha nem baj.-nézett rám félenken.

-Drágám, miért lenne baj? Legalább megismerném...-mondtam, és mivel a húgom pontosan tudja, hogy ezt fogom mondani, elkezdett bólogatni.
Ezután nem nagyon beszéltünk, mert miután végeztünk, mindketten felmentünk készülődni, hogy ha már jön a húgom barátja, ne úgy ismerjen meg, mint valami kukást.

Miután mindenki megérkezett, akit vártunk, vacsiztunk, majd a kettő pár mondta, hogy elmennek sétálni együtt és mivel nekem nincs párom, gondoltam most inkább hagyom őket.
Éppen elkezdtem nézni a Ne hallgass rájuk-ot, rezzent a telóm, amitől megijedtem. Megnéztem az értesítést, valaki beaddolt snapen, mivel nem tudtam ki, ezért egyből hívtam Brooklyn-t. A második csörgésre fel is vette.

-Szia, baj van?-hallottam a hangját, ami kissé aggódó volt.

-Nem, nem, csak beaddoltak snapchaten, és nem tudom, hogy ki ő, de gondoltam te tudod...

-Ja, küldj egy screent!- tette le a telefont.
Egyből csináltam a screenshotot, és küldtem az én nyomozómnak. Kb. kettő másodperc után kaptam a választ.
"Ja, ő Noah."-írta a legegyértelműbb valaszt, hisz a nevét én is láttam.
"Kösz, arra rájöttem, hogy, hogy hívják..."-válaszoltam kicsit bunkón.
"Ő az egyik fiúbarátom, nyugodtan addold vissza😂"-olvastam a választ, amin gondolkoztam körül-belül egy percet. Arra jutottam, hogy mit veszíthetnék alapon visszaaddolom.
Elindítottam, a megállított filmet, és küldtem egy streaket.
Letettem a telóm, ami 3 percre rá kétszer villogot és rezgett...
~Noah Peterson sent a chat.~
Mivel éppen ittam, majdnem megfulladtam, ezután megnyitottam.

"Mit nézel? Nem tudtam kivenni a képből."

"Ne hallgass rájuk." -válaszoltam tömören.

"Nem félsz? Amúgy a kedvenc horrorom."

"Öhm...néha egy kicsit, főleg, hogy egyedül vagyok itthon, de nem vészes. Egyebkén nekem is a kedvenc horrorom."
....
Nos, elég sokat beszéltünk még. Pontosabban, este 7-től 11-ig.

Hallottam, hogy valaki közeledik a szobámhoz. Nem igazán törödtem a ténnyel, hogy Olivia ott áll, az ajtóban, mivel nem szólaltam meg, kezdte ő...

-Szóval, ki is a fiú?-kíváncsiskodott.

-Milyen fiú?-kérdeztem, mintha nem érteném, hogy mire szeretne kilyukadni.

-Na jó, én most megyek aludni,-mert holnap suli, szerintem rád is rád férne...-de holnap mindent kibeszélünk, jó?

-Rendben, legyen!-válaszoltam, reménykedve, hogy elfelejti holnapra.

Ezek után írtam Noahnak, hogy "megyek fürdeni", szerencsére nem úgy válaszolt, mint ahogy az igazi tahók szoktak...persze, ő nem tahó, eleg kedves. Meglehet kedvelni egy fiút egy este alatt?

Soha nem gondoltam volna... IHLET HIÁNY MIATT ABBAHAGYOTT.Where stories live. Discover now