13 Mart 2021
Günlerdir bütün Kore halkı tedirgindi, ülkede ilk defa bir seri katilin varlığından bahsediliyor, işlenmiş cinayetlerin her gün bir yenisinin açığa çıkıyor olması insanların tedirginliklerini arttırmaya devam ediyordu.
8 yılda 57 cinayet diyorlardı, haber kanallarındaki sunucular. Bunca zamandır katili bulunamayan 57 cesedin birbiriyle bağlantısı olduğu açığa çıkmış, insanların, tüm bu cinayetlerin arkasında yıllardır tek bir kişinin yatıyor olması, kanlarını dondurmuştu.
Bu cinayetlerin sadece birkaç günde tek tek deşifre edilmesinin hemen arkasındansa katilin yakalandığı haberi salınmıştı ülkeye.
O gün tüm haber kanalları aynı haberi vermiş, tüm gazeteler aynı manşeti yazmışlardı ilk sayfalarına.
Ülkenin en tehlikeli adamı yakalandı.
"Yıllardır süregelen cinayetlerin katili yakalandı. Sanık üstüne atılmış bütün cinayet suçlarını kabul ederken 38'i kadın olan maktulü öldürdükten sonra cesetleriyle oynadığını da soğukanlılıkla dile getirmekten çekinmedi. Bunun üzerine suçlu, müebbet hapis cezasına çarptırılırken, ülkenin en güvenlikli hapishanesi olan Pyolois hapishanesine sevk edildi. Sosyal medyada halktan bu cezanın az olduğuyla ilgili tepkiler sürüyor."
"Orospu çocuğu," diye mırıldandı kafedeki habere kulak kesilmiş adamlardan biri. "Katilin adını büyük harflerle manşet yapmaları gerekirken hala sanık diyorlar."
"Kim Taehyung." dedi orada oturan başka bir adam o adama dönerek, "Paylaşan kanallar da var, o orospu çocuğunun adı Kim Taehyung."
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prison Break | taekook
ActionÜlkenin en güvenlikli hapishanesi, Pyolois'e düşen Jeon Jeongguk'un tek bir amacı vardı; Buradan kaçmak, Kim Taehyung ile.