25 Kasım 2021
Ülke genelinde bir saati aşkın bir süredir internet sorunu yaşanıyor, hiç kimse, hiçbir şekilde internet üzerinden işlem yapamıyordu. Bunun üzerine televizyonlarda son dakika haberleri geçmeye başlamış, sorunla ilgilenildiği ve yakında çözüleceği söylenmeye başlamıştı.
Ancak sorunla ilgilenmek için geç kalmışlardı.
Ardındansa internet ağı bir anda yoluna girmiş, ancak bu beklenilenin aksine, daha da büyük bir kaosa yol açmıştı.
Bir çok insan bir anda banka hesaplarındaki büyük meblağlardaki paraların yok olduğunu söylemiş, aynı anda onbinlerce insandan bu ihbarlar gelmeye başlamıştı. Ülkenin en zengin iş adamları da bu ihbarlara dahildi.
Bunun anonsuyla daha da büyük bir panik oluşmuş, zengin fakir herkes hesaplarını kontrol etmeye koyulmuştu.
"...Henüz net bir veri alamasak da ülkenin dört bir yanından gelen ihbarlarla, çalınan paranın 1 milyar doların üzerinde olduğu düşünülüyor. Gelişmeleri size anlık olarak aktarmaya devam edeceğiz."
"123 milyar dolar." dedi genç adam habere bakıp büyük bir keyifle gülümserken, ardından telefonunu çıkartmış, birkaç küçük ayarlamanın ardından IP adresini bile isteye açmıştı.
Hata yapmazdı o, her şeyi ölçüp biçip, bile isteye yapardı.
"Geriden geliyorsunuz, fazla geriden."
Ardından telefonundan 3 dakika 20 saniyelik bir şarkı açmış, kendisini koltuğuna bırakmıştı. Özgürlüğünün son 3 dakikasında sevdiği şarkıdan başka hiçbir şeyi düşünmek istememiş, gözlerini kapatıp iyice yayılmıştı koltuğuna.
Aylardır her bir adımını saniyesi saniyesine hesaplamıştı genç adam. Risk almayı severdi, ancak buna tezat olarak o plansız tek bir adım dahi atmazdı. Kimse o istemediği sürece onu bulamaz, kimse ona istemediği bir şeyi yaptıramazdı.
Bu dakikadan sonra başına gelecek her şeyi o istemiş, kendi bile isteye ateşe atmıştı.
Şarkının sonuna gelirken, önce apartman boşluğundan sesler duyulmuş, ardından büyük bir gürültüyle kapısı sarsılmıştı.
"Jeon Jeongguk, etrafın sarıldı teslim ol."
Ve Jeon Jeongguk bile isteye teslim olmuştu.
Ve o gün bütün televizyon kanalları aynı cümleyle haber yapmıştı.
Ülkenin en büyük dolandırıcısı yakalandı.
---
---
MerhabaaaBu fic için kafamda bir sürü fikir var umarım elime yüzüme bulaştırmam
Ve ilk iki bölüm sadece karakterlerin hapishaneye nasıl girdiğinin tanıtımı gibi bir şeydi o yüzden kısalardı diğer bölümler böyle kısa olmayacak onu da belirteyim
Okuyan olursa umarım seversiniz, beğenirseniz kendinizi belli etmeyi unutmayın lütfen 🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prison Break | taekook
ActionÜlkenin en güvenlikli hapishanesi, Pyolois'e düşen Jeon Jeongguk'un tek bir amacı vardı; Buradan kaçmak, Kim Taehyung ile.