Egy kislány aki, menekülni kényszerült az anyjával, apja őrültsége elől....
Az egész ott kezdődött, hogy apám megrögzötten fiúgyermeket akart. Megkapta. Született egy erős bátyám Min Jae. Egy véletlen következtében anyám újból várandós lett, aminek apám nem túlzottan örült, ámbár mikor megtudta, hogy anyám fiúgyermeket fog világra hozni, megbékélt a dologgal. Bátyáim, ahogy nőttek úgy erősödött benne a gondolat, már-már rögeszmésen, miszerint neki három erős fiúgyermek kell.
Minden rendben alakult én is úton voltam. Mivel anyunak ez a harmadik terhessége volt így veszélyeztetett terhes lett. Apu haragudott magára és rám is emiatt, de anyu megbékítette. Teltek a hónapok, anyu hasa egyre kerekebb lett majd végül megszülettem. Csak volt egy kis bökkenő...
Anyám tudta, hogy lány gyermeket hord a szíve alatt, de engem védve csak a testvéreimnek mondta el, hogy kishúguk lesz. Megígértetve velük, hogy megvédenek őrült apánktól. . Kötelességüknek eleget téve lefogták a szülőszobán tajtékzó szülőm. Az évek alatt nem, hogy javult volna a helyzet, hanem rosszabbodott.
Egy nap odáig fajult a dolog, hogy a korházba kerültem testi sértés miatt. Pusztán már a lélegzésem is zavarta apámat, meg főleg az, hogy belekavartam fenséges tervébe. De könyörgöm, én mit tehettem róla?!
Ezután nem sokkal később ismét kezet emelt rám. Anyu akkor érkezett meg.
A Magyarországra tartó repülőn tértem magamhoz. Viszont a testvéreim nem voltak velem.
Mai napig nem tudom mi történ akkor.Most pedig 20 évesen eltervezem, hogy kiderítem mi is történt a családommal.
Tarts velem az utamon, ha szeretnéd nyomon követni miként keresem fel a múltam darabkáit.
Sziasztok! Mit gondoltok főhősünk sikerrel jár és megtalálja testvéreit? Vagy lemond útja során tervéről?
YOU ARE READING
Just Tuorist
FanfictionEgy kislány aki, menekülni kényszerült az anyjával, apja őrültsége elől.... Az egész ott kezdődött, hogy apám megrögzötten fiúgyermeket akart. Megkapta. Született egy erős bátyám Min Jae. Egy véletlen következtében anyám újból várandós lett, aminek...