1.part

471 7 0
                                    

<Samanthy POV>

<V NEBI>

Vzbudila jsem se a slyšela jak na mě táta volá.

S=Samantha

B=Samanthy táta aka bůh

B:SAMANTHO

S=ANO

B=POJĎ DOLŮ HNED

S=AL-

Protočila jsem oči předtím než jsem vstala.Vždycky zapomenu že nesmím odpovídat jako poslední.Je to hrozně otravný!Ale to je jedno.Zvedla jsem se z postele a šla hledat tátu.Nakonec jsem ho našla v jeho kanceláři.

S:Proč jsi na mě volal?

B: Zavři dveře a sedni si.

Udělala jsem jak řekl a sedla si na židli před jeho stolem.

S: Jakou laskavost ode mě potřebuješ?

Já tak nenávidím když s ním musím takhle mluvit. Ani nevíte jak moc mu chci říct "co chceš?"

B: Mám pro tebe úkol. 

S: Úkol?

Dává úkoly jenom chlapům kteří za to stojí a věří jim.Takže jsem dost překvapená že mě prosí o to abych nějaký "úkol" nebudeme si lhát trvalo mu to roky.

B: Ano, vím že ti je teprve 17 ale jsi jediný člověk který to může splnit

S: Dobře? O co jde?

B: Musíš jít dolů na Zem.

COŽE!

S: Nenene tuhle nabídku nemůžu přijmout.Budu z domu na moc dlouho.

G: Nemáš na výběr prostě tam půjdeš.Nebude to zase tak hrozný.

S: Nechci být, drzá ale žít na Zemi je ta nejhorší věc kterou můžeš někomu nabídnout.

Možná to moc přeháním ale vážně tam nechci jít.

B: Samantho.

S: Promiň.

B: Brzo odcházíš tak se připrav.

S:Jak to vůbec bude fungovat?

B: Znovu se narodíš.

Děláš si srandu?

S: Budu si vůbec pamatovat tuhle konverzaci?

B: Ne dokut ti nebude 5.

S: Můžu aspoň vědět proč mě do toho tak nutíš?

B: No pokud to tak moc chceš vědět..vlastně myslím že pro tebe bude lepší když to zjistíš sama.

S: ALE PROČ?!

G: Musíš se naučit být nezávislá.

Takže musím jít na Zem a vyřešit nějaký debilní úkol o kterým ani nevím o čem je? Chytrý fakt hodně chytrý no.Oh a taky nezapomeň být nezávislá!

B: Vím že jsi mě neprosila aby jsi šla na Zem a žít celý tvůj život znovu takže pro tebe mám nabídku.

S: No?

B: Mezitím co budeš žít celý tvůj život žít znovu nechám tě si určit celý tvůj vzhled a chování.

S: Počkej vážně?!

Devils son🖤Kde žijí příběhy. Začni objevovat