Part 3

228 9 5
                                    

<POV Samantha>

Když jsme já a Blake skončili hodina začala před 10 minutami.A jde vidět že je nám to u prdele.

B:jakou máš hodinu?

S: zeměpis ty?

B: biologii

S:Tak to se uvidíme později.

B:ok.

Když jsme to dořekli já a Blake jsme se rozešli.

Vešla jsem do třídy a všechny pohledy spadly na mě.

U=Učitel

U:Kde jsi byla Samantho?

S: u doktorky.

U: ale notak víš že jsi si mohla vymyslet lepší výmluvu.

S:Já nelžu.

U: Vážně? tak mi ukaž razítko od doktorky.

Ušklebila jsem se a ukázala jí podpis.

U: ou ty jsi tam fakt byla, omlouvám se, běž si sednou.

S:Mhm.

Když jsem si šla sednout procházela jsem okolo Dixie a udělala s ní "band Shake" protože to my jsme udělali ty razítka od doktorky.

<PAYTON POV>

Hodina začala pře 15 minutami a jsem překvapený že jsem přišel v čas.Obvykle se s někým dávám dohromady v tuhle chvilku, ale ne dneska.

Koukal jsem na random holku ve třídě když Blake vešel do třídy.

U: A kde jsi byl ty?

B: U doktorky a předtím než se mě zeptáte tady máte podpis.Teď mě nechte být.

Blake jí dal lístek na stůl a sedl si vedle mě. Všichni se na něj koukali šokovaně všichni víme že nebyl u doktorky.

B:Čau Paytone kdy jsi se vrátil?

P: Dneska.

B: Cool.

P: Ok ale kde jsi byl a teď vážně.

B: Janiors closet.

P: To jsi byl ty!

Hmm on a ta nová holka?

B: Jo kamo doufej že ti taky někdy dá protože ona to dělá nejlíp.

P: Fakt je tak dobrá?

B: Jestli si myslíš že tyhle holky jsou hot tak kdyby jsi viděl ji tak nebudeš moct dýchat.

P: Počkej ale když jsi byl s ní jako že máš lístek od doktorky.

B: Dala mi ho.Ona a její kamarádka Dixie je vyrábí.Vypadá to reálně.

P:: Sick.

Ta holka na kterou jsem koukal  si stoupla a sedla si vedle mě. V tuhle chvilku byl Blake ponořené v jeho myšlenkách.

P:What's up.

?: Nedělej hloupého,viděla jsem jak na mě koukáš.

P: A i kdyby? Co s tím uděláš?

?:Janiors closet po téhle hodině?

P: Budu tam.

Ona se jen ušklíbla před tím než vstala a šla na svoje místo.

<Samanthas POV>

Hodina zrovna skončila a Já DIxie a Cynthia jdeme na naší další hodinu. Jsme na naší cestě do třídy když jdeme okolo janitors closet a slyšíme jak si to tam někdo rozdává.S holkama jsme zastavily a koukly se na sebe s vykulenýma očima.

Myslela jsem si že jsem jediná která tam chodí.

S: Oh oni tam spolu spí že jo.

C: To není to proč jsem šokovaná.

D: Já taky ne.

S: Já jsem zmatená o co tady jde.

D+C: Je zpátky.

S: Kdo.

D: TO zjistíš zachvilku.

C: Přesně.Radši pojďte na hodinu.

S:ok?

My tři jsme odešly od vzdychajícího páru a šly do třídy.Nic se nedělo jen několik nudných věcí ..já jsem neposlouchala.

<Na obědě>

Po tom co mi Dixie a Cynthia řekly "je zpátky" nemůžu ten moment dostat z hlavy.

Like kdo je ten kluk fr. Teď sedíme s holkama na obědě ještě s nějakýma lidma ale mě nezajímají natolik abych se naučila jejich jména.

<Paytons Pov>

Když jsem vešel do jídelny, našel jsem svůj stůl a sedl si vedle kluků a jinejch borců.

P: Čau kluci.

N: Čus.

Q:Čauu.

P: Kde je?

Nevim proč ale hrozně mě zajímalo jak ta nová holka vypadá.

N: Je to ta jak sedí mezi DIxie a Cynthiou.

Koukl jsem se tam kam mi ukazoval Noah a pak jsem ji zahlédl.No..skoro.

Její záda byly k mýmu obličeji takže jsem jí vlastně vidět nemohl. Ale  nejsem naštvaný za ten výhled.

P: Ze zadu je sexy af.

Q: ŽEJO!

P: Ale taky mi někoho připomíná..jak se jmenuje?

N:Samantha.

P:SAMANTHA?!

<POV Samanthy>

D: Yo louka se na tebe.

S:Kdo se na mě kouká?

C: Ten borec jak s někým spal předtím.

D: Jo celkem si tě prohlíží.

S: V dobrým nebo ve zlým.

D+C: obojí!

Já se jen zamračila a vypustila to z hlavy.Jestli chce koukat tak ať měla bych se míň zajímat ale to skončilo když jsem slyšela svoje jméno.

?:SAMANTHA

Překvapeně jsem se otočila a omylem jsem s ním udělala oční kontakt. To je Payton Moormier.Hned jak si uvedomil že jsem to já, byl překvapený.Nevím co udědal potom protože jsem se zpátky otočila na Dixie a Cynthiu.

S:Myslíte to vážně že Payton je váš ex "vládce"?

C: jo?

D: Vypadá jako by jsi ho znala.

S:Jo znám ho hodně let strašně ho nenávidím.

Něco na něm není normálního.


........

Pro dnešek hotovo moje ruce a oči asi zachvilku odumřou😃 jo a taky bych byla ráda za váš upřímny komentář<333 luv ya<3

Devils son🖤Kde žijí příběhy. Začni objevovat