"Něco na něm není normální..."
<POV payton>
Když se otočila zjistil jsem že je to ona.Byla to Samantha Miller.Byl jsem překvapený a toho si taky všimla když se otočila.
P:To nemůže být ona , ona není tak sexy.
N:Jsem zmatenej, vždyť jsi o ní teď řekl že je sexy.
P:Beru to zpátky!Já předím nevěděl že je to Samantha!
Q: Ty ji znáš?
P: Um jo..bývali jsme nejlepší kamarádi od dvou do deseti let.
N:Proč už nejste?
P:Stalo se toho hodně.
Nikdy jsem si nemyslel že bych ji někdy zase viděl..ugh to je jedno.
Q:Co?Jsi na ní naštvanej nebo něco?
P:Já jí fuckin' nenávidím.
N: Ale myslíš si že je sexy.
P:Kamo zapomeň že jsem to řekl!
Oba se zasmáli a já jen otráveně zabručel.
Oběd skončil a já na ni nemohl přestat koukat.Vždycky jsem na ní něco viděl ale nikdy jsem nepřišel na to co...
<POV Samanthy>
Zrovna zazvonilo a všichni se zvedli a odešli na jejich další hodinu.Já jsem sprintovala z jídelny protože jsem nechtěla vidět...ho.On si mě nevšiml takhže to bylo fajn.Ale jak jsem byla dost daleko od všech šla jsem na svojí hodinu dějepisu.Když jsem tam došla už tam bylo pár lidí ale já je ignorovala a sedla si dozadu k oknu.
Po pár minutách přišla Cynthia a Dixie a sedly si vedle mě.
C:To je novinka že jsi tady včas.
D: Jak jsi se sem sakra dostala tak rychle.
S:Netuším.
Pak jsme pokračovaly v konverzaci ale ja jsem přestala poslouchat když jsem si někoho všimla.
TO SI DĚLÁŠ SRANDU!!Payton zrovna vešel do třídy. Jasně že musí být ve stejné třídě jako já!
Navázali jsme oční kontakt na malou sekundu ještě předtím než se zase koukl pryč.Šel si sednout na svoje místo ale můžu říct že je stejně otrávený jako já.
U:Dobře otevřete si učebnici na straně 774.
Já tak nenávidím tuhle hodinu.
Když probíhala hodina všimla jsem si že jsem ještě víc rozhozená než jsem si myslela.Fr teď mluvím s nějakou holkou a probíráme jaké kluk je nejlepší na s§x.
S:Ja nevím všichni jsou v pohodě.
?:Taky jsem si to myslela než jsem to zkusila s Paytonem dneska ráno.
OHH to byla ona v té skříni dneska.
?:On ho má největšího a když jde na věc tak se nedrží zpátky což dělá všechno lepší.
S: Je vážně tak dobrej?
?:Ty jsi to s ním ještě neměla?!
S: Ne a ani to neplánuju.