Part 2

253 9 0
                                    


<O 17 let později>

<Samanthy POV>

Můj budík mi začal zvonit u uší a to mě rychle probudilo. Zabručela jsem před tím než jsem vstala a vypla to.

M=Náhradní mamka

D=Náhradní taťka

M: SAMANTHO NACHYSTEJ SE PŘIJDEŠ POZDĚ!

S:DOBŘE

Šla jsem do svojí koupelny a nachystala se do školy.Když jsem šla dolů tak jsem tam našla mamku a taťku. Neberte mě zle, ale vím že to nejsou moji opravdoví rodiče , ale adoptovali mě když mi bylo jen pár měsíců takže vlastně jsou.Adoptovali si mě protože moje mamka nemůže mít děti,takže to znamená že jsem jedínáček.

M+D: Dobré ráno.

S: Dobré.

sedla jsem si ke stolu a taťka mi podal talíř vaflemi

S: Děkuju.

D: Nemáš zač.

M: Taak jak ti to jde v nové škole?

Změnila jsem školu asi před měsícem protože se mi nelíbila moje stará

S: Jde to dobře mám pár nových kamarádů.

A taky pár nových kluků.

D: To je super.

M: Nějaký nový kluk?

S: Ne. Teda je tam hodně hezkých kluků ale nechci  vztah s žádným.

Plus taky se mi líbí byt nezávislá na jedné osobě, ale tohle neřeknu nahla protože by táta vyšiloval.

T:Kdybych tě viděl s nějakým klukem tak bych mu nakopal ass pro můj klid na duši.

Já a moje mamka jsme se na něj šokovaně koukly.Všichni jsme byli potichu ale pak jsme to prolomili smíchem.Táta si dělal srandu všichni víme že by neublížil ani mouše a to všichni víme.

Koukla jsem se na čas a uvědomila si že už musím jít.Rychle jsem dojedla a vzala si batoh.

S: Už musím jít do školy.

M: Dobře, měj se.

M+D: Máme tě rádi!

S: Já vás taky!

Když jsem to říkala běžela jsem z domu do mého auta předtím než jsem jela do školy.

<POV Payton>

Probudilo mě světlo protože někdo otevíral závěsy. Zabručel jsem a koukl se kdo to je.

F=Faith Paytonova náhradní sestra

F: Probuď se malej bratříčku

P: Přestaň mi tak říkat!

F: Už se to nikdy nestane.Vstávej mamka tě chce u snídaně.

P: ok

F: Oh a taky vzbuď Hailey a nachystej jí.

P: Co! proč já. Udělej to ty

F: Ne. Uvidíme se všichni dole.

P: ugh!!

Když jsem to řekl Faith vyšla z mého pokoje. Hailey je moje pětiletá ségra. Mám jí rád ale nemám ji rád ráno.

Devils son🖤Kde žijí příběhy. Začni objevovat