Gambar diatas ialah gambar...
______________________________________Author lawa pov
Siljoo: kau tak lawa
Wonwoo melihat keadaan itu.
Dapat dia lihat ada banyak darah yang mengalir. Darah itu kepunyaan gadis tu."Aku tak bunuh dialah!"
"Kau yang bunuh dia, kau yang bunuh aku!!" Jerit siljoo
Wonwoo kelihatan bingung dan tiba tiba...
ARGHHHH!!
(ENDING MAKIN HAMPIR YE..)
Wonwoo pov
Aku ternampak darah yang mengalir dari syiling. Kejap syiling?
Tiba tiba kepala aku sakit. Sakit dia lain macam. Pandangan aku makin kabur dan pendengaran aku makin perlahan. Perkara terakhir yang aku nampak ialah muka jun yang risau dan seorang gadis yang tersenyum.
________________________________________
Jun povAku memandang ke arah wonwoo yang berada di atas katil. Macam mana dia boleh pengsan ni. Perempuan tadi dia dibawa ke hospital mental kerana masalah yang dihadapinya. Tapi kenapa wonwoo boleh pengsan.
"Jun, kau pergilah ke kelas dan belajar nanti aku bagitau kalau wonwoo dah sedar. Ok?" Kata jeonghan hyung
"Ok aku pergi dulu."
Jeonghan hyung hanya mengangguk.
Aku berjalan tinggalkan bilik sakit yang jeonghan hyung jaga. Harini jeonghan hyung yang bertugas.
Sesampai ke kelas dapat aku lihat banyak darah yang masih berteraburan. Harini tak ramai pelajar sebab ramai yang ketakutan dan balik.
Semasa aku nak duduk aku terjumpa satu gambar.
Gambar?
"Yah, yoon siljoo!" Jerit seorang perempuan.
Manakala, yang disebut hanya berlari dari dia.
"Sorry, aku tak sengaja!"jerit siljoo
"Tak ada sorry sorry kau ganti balik!"
"Korang jom makan." Panggil seorang, gadis ye lah dari tadi dia melihat pergaduhan kecil tu.
"Shim Hari, aku minta maaf ye aku dah rosakkan kau punya barang." Bagitau siljoo
"Yah!!"
"Korang, aku ada lukiskan gambar nak tengok tak?" Soal gadis tadi
"Nak!" Jerit mereka serentak.
"Ni."
YOU ARE READING
school ghost: the library [C]
Fanfictionmengisahkan tentang pelajar pelajar yang ingin mengetahui rahsia dan siapa dalang disebalik kematian yang selalu berlaku di perpustakaan sekolah mereka. dapatkah mereka mencari rahsia sebalik kematian itu. ©ndh.pchn 2021 hak cipta terpelihara start...